Vostok
Guld
5 fiskmåsband då?Jag är inte en så hängiven swinger att jag köper 5 flamingoband. Inte än i alla fall.![]()
![]()
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5 fiskmåsband då?Jag är inte en så hängiven swinger att jag köper 5 flamingoband. Inte än i alla fall.![]()
![]()
Helt jä-la underbar!!! LÄNK???5 fiskmåsband då?
![]()
Iskallt. Kanske inte vattnet men bilden!!!
Nä, det är INTE en länk!Helt jä-la underbar!!! LÄNK???
Könslock också! Ja ja. Får nöja mig med el Flamingo armbandet!Nä, det är INTE en länk!![]()
Helt jä-la underbar!!! LÄNK???
Jag har letat men hittade bara dom där men hittar jag så delar jagFinns de till riktiga klockor med?![]()
![]()
Stackare, vi lider med dig!Strandhäng...
Ibland är livet lite sådär extra hårt!!!!
![]()
![]()
Det verkar finnas tyg på etsy så kan frugan sy ett band kanske? #mansgrisJag har letat men hittade bara dom där men hittar jag så delar jag![]()
Egentligen borde alla klockor vara 24-h-konstruktioner. Världens äldsta klocka är ju tex det. Jag syftar då på soluret. Totalt sett är iafall 24h-verk en väldigt marginell företeelse. Min första ryska klocka var fö en nytillverkad 24h Komandirskie.Najs! Två fina klockor till! Grymt fångat!
Jag har ju också en desert cadet, helt ok klocka, allt behöver inte vara stort som ett холодильник på armen!!!
Ryska klockor på KS?
Byter armband i brist på bättre tidsfördriv Oförskämt bra med ankare och YM bezel på samma gång. 💎 Sjukt bra tavla....trots att jag är så långt ifrån läder man kan komma så funkar även det förträffligt här...Nice 💎😎klocksnack.se
Riktigt fin 24-timmars med! Inser att jag behöver fler 24-timmarsklockor, tror jag bara har en enda (Raketa).
Egentligen borde alla klockor vara 24-h-konstruktioner. Världens äldsta klocka är ju tex det. Jag syftar då på soluret. Totalt sett är iafall 24h-verk en väldigt marginell företeelse. Min första ryska klocka var fö en nytillverkad 24h Komandirskie.
Det roliga är att jag har två till 24h-Raketor på väg in. Säljare i Ukraina, så det tar sin lilla tid.
![]()
Stackare, vi lider med dig!![]()
Glöm inte att tränga dig först i kön till buffen, ta gärna mat ur faten med händerna. Småät lite allt eftersom du lägger på mer mat. Om något inte smakar bra så bara lägga tillbaka en näve mat i valfri annan bytta.Hehe, saken är den att man blir rätt trött och seg av att ligga på stranden i +33 grader och helt vindstilla utan någon skugga alls!
Tillbaka till huset igen och oligarkar vidare vid poolen istället!![]()
Glöm inte att tränga dig först i kön till buffen, ta gärna mat ur faten med händerna. Småät lite allt eftersom du lägger på mer mat. Om något inte smakar bra så bara lägga tillbaka en näve mat i valfri annan bytta.
Glöm inte att tränga dig först i kön till buffen, ta gärna mat ur faten med händerna. Småät lite allt eftersom du lägger på mer mat. Om något inte smakar bra så bara lägga tillbaka en näve mat i valfri annan bytta.
Vägra sedan betala notan "då maten var kall'...
Alternativt: "Aj kom från Sviden - aj äta for gratis then?"
Fram med gitarren , men ABBA vägrar jag spelaToppa gärna upp med att nämna Zlatan och sjunga Dr Alban "Hello Afrika, tell me how you do". Inget kan gå fel.
Fråga @hepanter han brukar köra på dessa säkra kort.![]()
Ett hopekok eller på rikt? Grymt cool i alla fall!Hmmm!?
Tycker mig sett en sån här tavla förr med sub sekund och i NVCh30 stuk men kommer ej på vart?
Någon mer som sett något liknade???
![]()
![]()
Jag har sett tavlan förr men trodde det va något fejk den gången så blev lite exalterad när jag nu hittade en tillEtt hopekok eller på rikt? Grymt cool i alla fall!
Aldrig sett ngt liknande.
Tavlan med siffrorna ser ut som en gammal 350, men sedan kommer sekunden …
GRYM!
Tryffelburgare idag?? Det är ju Pilsnerkorvens dag!! Då öppnar man ju en burkEfterrätt efter en riktigt god tryffelburgare.
![]()