Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy fanken vad skitig den va och glaset va limmat och utan spännring samt ej Vostok så det fick jag byta till ett gammalt Vostok som jag polerade upp sen fick jag måla om bezeln då nästan all färg lossnat under skiten..
Sen gick den så jäkla fort så det va ej mätbart på timegraphern men nu är den avmagnetiserad och ruckad
![]()
Nja det stod nog att den såldes som fungerande men gick för fortSåld som servad i top-skick allt original?
Cool klocka och definitivt högaktuell, jag vill också ha!!!![]()
-Har du köpt nya armband? Med flamingos på?The flamingo has landed!
![]()
![]()
Hur mycket behöver du? Har lite liggandes i källaren för den som vill sy själv. Medaljband.Nja det stod nog att den såldes som fungerande men gick för fort
Jag skulle velat ha ett blå gult nato till den men hittar inget lämpligt![]()
Riktigt fin Paratrooper i fantastiskt skick! Tavlans lyster är ju bara helt underbar. Sedan vet jag ärligt inte om sunburst-effekten är medveten eller om det kommer som en effekt på att den gröna färgen åldras. Alldeles oavsett en väldigt fin klocka du har där!![]()
Provar ett band. Helt ok. Men CNS band är långa för mig.
![]()
Hur mycket behöver du? Har lite liggandes i källaren för den som vill sy själv. Medaljband.
![]()
Skulle handla medaljer till en förening men fick fel och reklamerade. Fick behålla de felaktiga och har således en sådär 20-30 medaljer med band över.Handlat på tradera?![]()
Någon som kan tyda vilka tecken det är? X-?-?-O-N typ??Provar ett band. Helt ok. Men CNS band är långa för mig.
![]()
Skulle handla medaljer till en förening men fick fel och reklamerade. Fick behålla de felaktiga och har således en sådär 20-30 medaljer med band över.
Någon som kan tyda vilka tecken det är? X-?-?-O-N typ??
Här nere är denna poppis bland ungdomarna!Haha, underbart!
Okej, den här har ju inget med Cola eller Ryssland o göra, men var en klar favorit bland barnen i Kroatien
![]()
Bjuder på några fina klockor från flygplatser också
![]()
![]()
![]()
![]()
INGEN KOMMER IHÅG EN FEGIS!!!-Har du köpt nya armband? Med flamingos på?
-Ja, vill du ha det på en av dina klockor?
-Nej. Jag har lite speciella associationer till rosa flamingos.
Och det var allt jag behövde höra.![]()
Spännande att se vad den går för faktisktMorrn vänner!ny dag nya utmaningar!
Coca cola vostok går snart ut,bara en påminnelse för den som är sugen!![]()
![]()
Bahnhof, 100 ner 10 upp.Bandbredd?
3000 för den? Nån smålänning som säljer?Okej, hoppas det inte är någon här som lagt ut denna annonsen...
![]()
NÅN HÄR BJ6DER VÄL PÅ COLAN???Spännande att se vad den går för faktiskt![]()
NÅN HÄR BJ6DER VÄL PÅ COLAN???
Braka till på slutetSeriöst 10 min på colan! Vem bjuder?