• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Ja det kommer alltid flera!👍😊
Min är fortfarande kidnappad av postmords tullen!och då är den redan momsad!!!🥱😫😳
Jo dom håller på med sitt krångel fortfarande.. Man får även ett sms med en länk där man ska "utse Postnord till direkt tullombud"??? :rolleyes:
Jag kan utse dom till världens jäkla skit företag!! 🤮😂
 
  • Love
Reactions: Beo

hepanter

Patek
2-Faktor
Välkommen tillbaka till den mörka sidan!!!

20220627_194152.jpg
Nu skrämde du mig till ett klockbyte bara för det😱
 

Beo

Patek
2-Faktor
Jo dom håller på med sitt krångel fortfarande.. Man får även ett sms med en länk där man ska "utse Postnord till direkt tullombud"??? :rolleyes:
Jag kan utse dom till världens jäkla skit företag!! 🤮😂
+1 på den!utdelning var annan dag och leka tull????inrikes funkar det ändå faktiskt bra än så länge.😊
Tänk att det går fortare med post från Ukraina till sverige än genom pm’s tull??
 

Rikala

Patek
2-Faktor
The flamingo has landed!
20220708_210356.jpg

20220708_210233.jpg

-Har du köpt nya armband? Med flamingos på?
-Ja, vill du ha det på en av dina klockor?
-Nej. Jag har lite speciella associationer till rosa flamingos.

Och det var allt jag behövde höra. 😁

Mer tips: Finns i Labin Kroatien om du inte hittar på hemmaplan, du kan låna mitt privatjet om du vill eller så kan vi testa den nya mig:en när den kommer.. #oligarkstyle

20220630_144317.jpg
20220630_143652.jpg
20220626_112457.jpg

20220623_112341.jpg


Bilder från igor:

20220708_163758.jpg

20220708_164530.jpg
 

Delgada

Patek
Om hon frågar mig hur många klockor jag egentligen behöver så brukar jag fråga henne hur många skor och handväskor hon behöver sen pratar vi inget mer om det 😂 😂
Jag tvivlar emellertid på att hon har 350 par skor.... eller 200 par skor och 150 handväskor.... eller hur man än vrider på det.. 😄
Tro nu inte inte att jag missunnar dig ytterligare 350 klockor till. Det är ju livskvalitet, till skillnad från handväskor och skor.
 

Vostok

Audemars
Jag tvivlar emellertid på att hon har 350 par skor.... eller 200 par skor och 150 handväskor.... eller hur man än vrider på det.. 😄
Tro nu inte inte att jag missunnar dig ytterligare 350 klockor till. Det är ju livskvalitet, till skillnad från handväskor och skor.
Hahaha!! Det har du förvisso rätt i men huvudsaken är ju att mitt argument fungerar 😂
 

Vostok

Audemars
Tillslut har man väl så många att man kan säga "den här? Nej den är gammal."
Jag har faktiskt lyckats köpa samma modell flera gånger för jag trott att jag ej haft den :oops: Började fundera om jag fått alzheimers när jag hittade nästan exakt samma klocka som jag nyss skruvat isär på bänken i en skrivbordslåda senast igår när jag letade efter en ny packning 😂
 
Topp