Utvisaren
Diamant
Ligger väl en på bukten?Den här va cool med! En klocka med en sådan tavla "måste" jag bara köpa någon gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger väl en på bukten?Den här va cool med! En klocka med en sådan tavla "måste" jag bara köpa någon gång!
Bananarama!Kväll igen!
Ligger väl en på bukten?
Min danske klockkompis har letat upp denna lite ovanliga Generalskie med Dude-tavla. Bilden är ngt oskarp, men den är i väldigt bra skick.
Någon som vet mer om detta utförande? Mroatman har en Generalskie-Dude, men den har annan tavla och även sekundvisare med stor lumeplutt.
Mroatmans Generalskie-samling:
Generalskie | Watches of the USSR
Explore Soviet Watches: Generalskie, Automatic, Генеральские, Watch, Часы, USSR, СССРmroatman.wixsite.com
Den här tavlan vill jag ha tag på Finns i vitt med men har bara sett den engång
Tavlan är ju märkt CCCP. Kan rak sekundvisare antyda 90-91? (inte någon riktig aning).Vet du när den är ifrån? Kanske finns med i någon katalog?
Tavlan är ju märkt CCCP. Kan rak sekundvisare antyda 90-91? (inte någon riktig aning).
Typ samma tavla som sitter i en av mina Titaner.. Färgen skiftar i lite blå grönt beroende hur man håller denMin danske klockkompis har letat upp denna lite ovanliga Generalskie med Dude-tavla. Bilden är ngt oskarp, men den är i väldigt bra skick.
Någon som vet mer om detta utförande? Mroatman har en Generalskie-Dude, men den har annan tavla och även sekundvisare med stor lumeplutt.
Mroatmans Generalskie-samling:
Generalskie | Watches of the USSR
Explore Soviet Watches: Generalskie, Automatic, Генеральские, Watch, Часы, USSR, СССРmroatman.wixsite.com
Den där blev ju as-grym!!!Okej, velar lite.
Har haft problem med urverket till 350:an, så slängde i Zissou i den istället, blev ju rätt bra. Kanske får stanna i denna. Inte hundra på bezeln än, har den som jag satt på innan.
Riosbandet fick åka på denna.
Kanske inte?Kanske?
Skum!undrar vad 208 988 och de tre duttarna betyder??måste ju vara nån typ reklamklocka?Vad fanken är detta?? Ser nästan för bra ut för att vara hemkludd.
Luffarprickar? Aha, det är en luffarklocka!Skum!undrar vad 208 988 och de tre duttarna betyder??måste ju vara nån typ reklamklocka?
Fast det är ju en standard tavla i övrigt? Någon har gjort det där trycket på en vanlig vit tavla men det ser ju så välgjort ut??Skum!undrar vad 208 988 och de tre duttarna betyder??måste ju vara nån typ reklamklocka?
Luffarprickar? Aha, det är en luffarklocka!
Texterna har de väl flyttat lite mot den vanliga vita tavlan tack vare sekund markeringarna?Fast det är ju en standard tavla i övrigt? Någon har gjort det där trycket på en vanlig vit tavla men det ser ju så välgjort ut??
Polska marinen använde ju Vostok fast tunnan och dom märkte boetterna så det är ju inget sådant. Skumt!!
Jag måste kolla hur min ser ut!!Texterna har de väl flyttat lite mot den vanliga vita tavlan tack vare sekund markeringarna?
Den där blev ju as-grym!!!
Vad fanken är detta?? Ser nästan för bra ut för att vara hemkludd.
Ser ut att vara likadan tavla tycker jag? Eller??Texterna har de väl flyttat lite mot den vanliga vita tavlan tack vare sekund markeringarna?
Jag vill att det ska vara luffarprickar så jag kan köpa den där och gå på luffenDet är koden för att låsa upp en av Putins tre röda knappar ! Schhh... se till att han inte ser detta inlägg, så länge han inte har alla tre så sitter vi säkert i båten!!!
Ps. Hoppas ni löser frågan om vad det är för siffror, kul!!!
Samma!det är jag som är full eller dement!!!Ser ut att vara likadan tavla tycker jag? Eller??
Lurade på att köpa den då Rikala troligen i tehar den. Men dfn föll undan i prioriteringen. Men den säljaren hade mycket kul. #loyaltydiscount #flestmedsmörvinnerVad fanken är detta?? Ser nästan för bra ut för att vara hemkludd.
Det är securitas aka Tre lingon.Jag vill att det ska vara luffarprickar så jag kan köpa den där och gå på luffen
Kan det vara nått sånt här?Jag vill att det ska vara luffarprickar så jag kan köpa den där och gå på luffen
Frågan är vad är 208988 isåfall är?Kan det vara nått sånt här?
Знамя Мира — Википедия
ru.m.wikipedia.org