• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Den här va cool med! En klocka med en sådan tavla "måste" jag bara köpa någon gång!

Screenshot_20220710-170212_Chrome.jpg
Ligger väl en på bukten?
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Min danske klockkompis har letat upp denna lite ovanliga Generalskie med Dude-tavla. Bilden är ngt oskarp, men den är i väldigt bra skick.
Någon som vet mer om detta utförande? Mroatman har en Generalskie-Dude, men den har annan tavla och även sekundvisare med stor lumeplutt.
1657477771513.png

Mroatmans Generalskie-samling:
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Min danske klockkompis har letat upp denna lite ovanliga Generalskie med Dude-tavla. Bilden är ngt oskarp, men den är i väldigt bra skick.
Någon som vet mer om detta utförande? Mroatman har en Generalskie-Dude, men den har annan tavla och även sekundvisare med stor lumeplutt.
1657477771513.png

Mroatmans Generalskie-samling:

Vet du när den är ifrån? Kanske finns med i någon katalog?
 

Vostok

Audemars
Min danske klockkompis har letat upp denna lite ovanliga Generalskie med Dude-tavla. Bilden är ngt oskarp, men den är i väldigt bra skick.
Någon som vet mer om detta utförande? Mroatman har en Generalskie-Dude, men den har annan tavla och även sekundvisare med stor lumeplutt.
1657477771513.png

Mroatmans Generalskie-samling:
Typ samma tavla som sitter i en av mina Titaner.. Färgen skiftar i lite blå grönt beroende hur man håller den

1657479525455.jpeg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Vad fanken är detta?? Ser nästan för bra ut för att vara hemkludd.

1657481612218.png

Det är koden för att låsa upp en av Putins tre röda knappar ! Schhh... se till att han inte ser detta inlägg, så länge han inte har alla tre så sitter vi säkert i båten!!!

nedladdning (8).jpeg


Ps. Hoppas ni löser frågan om vad det är för siffror, kul!!! 😇
 

Vostok

Audemars
Det är koden för att låsa upp en av Putins tre röda knappar ! Schhh... se till att han inte ser detta inlägg, så länge han inte har alla tre så sitter vi säkert i båten!!!

nedladdning (8).jpeg


Ps. Hoppas ni löser frågan om vad det är för siffror, kul!!! 😇
Jag vill att det ska vara luffarprickar så jag kan köpa den där och gå på luffen ;)
 
Topp