Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanonbåt, måsar... och fyr! Ja jädrar ja! Kan vara ett delfinstim också. Direkt från Sevastopols inlopp!
Vostok Watch. Commander First class Military, Russia 100% origina #2 | eBay
Hours, Vstok, Russia, Komandirskie. Used, working, scuffs, scratches. Large collection sale. The watch was not serviced in the workshop, it may need cleaning, there are no straps.www.ebay.com
Dagligen mycket stiliga bilder från herrn. Det är ett nöje att titta på!
Faktiskt likt!Frågan är om inte det där ska förställa det förlista skeppet Moskva till och med?
@Utvisaren den här måste väl ändå du vara intresserad av? Du har väl lite fetisch för oljeborrtorn?
Vostok Watch Commander First class Military, Russia 100% original. #25 | eBay
Hours, Vstok, Russia, Komandirskie. Used, working, scuffs, scratches. Large collection sale. The watch was not serviced in the workshop, it may need cleaning, there are no straps.www.ebay.com
Edit: Hittade en till:
Komandirskie watches, Vostok, Russia 100% original. #113 | eBay
Hours, Vostok, Russia, Komandirskie. Used, working, scuffs, scratches. Large collection sale.www.ebay.com
Den här är ju inte dålig heller. Ryska posten liksom!
Den där va faktiskt riktigt fin!!Köp!!!
Påminner mig om att jag borde bygga något av den här!!!
När jag gör det kommer jag ha två ryssar med reklam för ryska oljebolag
Den där va faktiskt riktigt fin!!
Den här är ju inte dålig heller. Ryska posten liksom!
Jag tycker hon ska vara glad att din hobby inte är bilar..Hade inte Putin o hans polare vart så fruktansvärt idiotiska så hade det kanske blivit de här två lotterna från ryssland...
Iofs är jag inte helt säker på vad min fru min fru hade tyckt om det, hon tycker ju redan att mina klockrelaterade saker tar för stor plats
Hm. Ser du nån 2409 fjädertrumma där i högen?Hade inte Putin o hans polare vart så fruktansvärt idiotiska så hade det kanske blivit de här två lotterna från ryssland...
Iofs är jag inte helt säker på vad min fru min fru hade tyckt om det, hon tycker ju redan att mina klockrelaterade saker tar för stor plats
Jag tycker hon ska vara glad att din hobby inte är bilar..
Hm. Ser du nån 2409 fjädertrumma där i högen?
Inte allt för långt från mig finns det en man som samlar på grävmaskiner.. Här är lite bilder från hans tomt när jag va dit på ett besökDet har det vart!
Även cyklar o kameror, så det har gått o rätt håll storleksmässigt!
Får påminne henne om mina gamla hobbies
Var ute med frugan på lite dejt så då är händerna fulla.Tyst här ikväll, vem behöver gmt funktion egentligen..
Men det blev ju en rätt cool dinka av det där!Kör ett nattinlägg!
Kollade över min andra admiral, lite vattenskadad! All den vita färgen från datumskivan har lösts upp och hamnat på verket, baksidan på tavlan och glaset istället..
Lite snabb rengörning på ovansidan verket. Byte till en bättre begagnad tavla och datumskiva...
Saknar bezel, testade att sätta på en annan, var lite stor och nu får jag inte av den, fortsättning en annan dag...