Vostok
Guld
Antagligen i Tyskland om man läst hela artikeln?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antagligen i Tyskland om man läst hela artikeln?
Äntligen bilder på en riktig klocka Till och med måsarna ser imponerade ut av denHur mås det i tråden? Några nya polare!!!
-håll koll nu gubbar. Drar han ur sprinten så drar vi fort som satan!Äntligen bilder på en riktig klocka Till och med måsarna ser imponerade ut av den
Är det kronan som irriterat huden på herrns hand? Isf försvinner den efter ett par veckors användning utan pauser. Då får man en fin förhårdnad på handen som skyddarHur mås det i tråden? Några nya polare!!!
Vankas det galej?Aftonklocka på!
Cool!Aftonklocka på!
Jag har för mig det är original med röd spets på dom om jag inte minns helt fel?Cool!
Är spetsen på sekunden röd i original, eller är det lite Oleg-feeling?
Är det kronan som irriterat huden på herrns hand? Isf försvinner den efter ett par veckors användning utan pauser. Då får man en fin förhårdnad på handen som skyddar
Ingen aning faktiskt. Den andra jag har har fel sekundvisare så... hm. vet ej med säkerhet. Men det var ju poppis ett tag generellt att göra spetsen röd för tydldighet. Har en a två andra från 60-tidigt 70 från andra märken som har samma fenomen. men, original? oklart.Cool!
Är spetsen på sekunden röd i original, eller är det lite Oleg-feeling?
Risk att "Godtemplarnas banemän" samlas vid en kyl i närheten inom kort skulle jag tro.Vankas det galej?
Man vänjer sig fortare än vad man tror. Testa att ha den tre dagar nonstop åtminstone Se det som en utmaningJapp, det är det. Tror jag fick den under tiden jag plockade o sköljde sallad .
Skulle aldrig orka bära den här i flera veckor, en av de mindre hade nog funkat bra dock!
Nu börjar det.Risk att "Godtemplarnas banemän" samlas vid en kyl i närheten inom kort skulle jag tro.
"Nej men snälla konstapeln det där är ju bara lumepulver som lagt sig i kronskyddet"Nu börjar det.
Zlathoust nationalsång... Cocaine... man får hoppa in en minut så drar den igång... klassiker...
Jodå det står att den guldpläterade sekundvisaren har rödspetsIngen aning faktiskt. Den andra jag har har fel sekundvisare så... hm. vet ej med säkerhet. Men det var ju poppis ett tag generellt att göra spetsen röd för tydldighet. Har en a två andra från 60-tidigt 70 från andra märken som har samma fenomen. men, original? oklart.
Översatt från en bild eller har du så du kan köra texten i översättare? Oavsett. SNYGGT JOBBAT!!!Jodå det står att den guldpläterade sekundvisaren har rödspets
Översatt från en bild eller har du så du kan köra texten i översättare? Oavsett. SNYGGT JOBBAT!!!
Översatt från den bilden du ser där.. Kanske inte ordagrant men sista textbiten säger typ det jag skrevÖversatt från en bild eller har du så du kan köra texten i översättare? Oavsett. SNYGGT JOBBAT!!!
Jag använder lupp... Jämt!! Ett helvet inne på Ica när man får ligga i köttdisken för att hitta köttfärsenKlart att han kan läsa utan tekniska hjälpmedel. Iofs behövs väl dessa
Var fan hittade du mina glajer?!Klart att han kan läsa utan tekniska hjälpmedel. Iofs behövs väl dessa
Google lens är ett ganska bra verktyg när det är luriga texterÖversatt från en bild eller har du så du kan köra texten i översättare? Oavsett. SNYGGT JOBBAT!!!
Nu får du sluta lägga upp bilder på den. Du väcker mitt zlatoust-begär som nätt och jämnt är under kontroll just nuNågon som vet hur man kan beställa billig koks ifrån ryssland nu för tiden? Måste ju ha något o elda i kaminen i vinter?
Troligen där du redan tittat efter demVar fan hittade du mina glajer?!
Och som det skrivs här får man nog ha VPN här med snartBra gummi på bilen är ju bra att ha.
Är man på lite skumma ställen så är Mozilla VPN nu så man kan gå via dubbla servrar. Lite som TOR men inte lika segt att ladda sidor.
På tal om cola då.
Eller FSB om man är på VK osv.
Proton VPN kör jag med, fungerar klockrent och man kan själv välja land man vill surfa ifrånBra gummi på bilen är ju bra att ha.
Är man på lite skumma ställen så är Mozilla VPN nu så man kan gå via dubbla servrar. Lite som TOR men inte lika segt att ladda sidor.
På tal om cola då.
Eller FSB om man är på VK osv.
Samma i mozilla. De är nog rätt lika de flesta gissar jag. Gillar Mozilla då de konsekvent med sina produkter varit för ett fritt och öppet internet där man skall slippa bli spårad av varje butik.Proton VPN kör jag med, fungerar klockrent och man kan själv välja land man vill surfa ifrån
Vi med iPhone kör bara deras vanliga ”Översätt” och slår på kameran. MAGI!!!Översatt från en bild eller har du så du kan köra texten i översättare? Oavsett. SNYGGT JOBBAT!!!