Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur f..n då?jag har ajfån men vet inte hur man gör???Vi med iPhone kör bara deras vanliga ”Översätt” och slår på kameran. MAGI!!!
Yep. Kommer färdigt på flaska. I detta fall från Californien. Buljongens hemland.Kolsyrad köttbuljong?![]()
Proton VPN kör jag med, fungerar klockrent och man kan själv välja land man vill surfa ifrån
![]()
Fy fan vad vackert
I fånen finns appen ”översätt”. (Vit med blått G). Där finns ett val att använda kameran. Fungerar oväntat bra. I vanlig ordning måste man testa bästa ”mottagar-språk” då ofta eng är bättre än tex. sve).Hur f..n då?jag har ajfån men vet inte hur man gör???![]()
Men om inte den är alkoholfri så är ju den och de förra parmesanflarnen typ 500kcal?Oväntat besök.
Från kylen.
![]()
Google översätt funkar bra med, bara ta en skärmdump och köra på den bilden (eller ladda ner bild från nätet). Funkar även lajv via kameran...I fånen finns appen ”översätt”. (Vit med blått G). Där finns ett val att använda kameran. Fungerar oväntat bra. I vanlig ordning måste man testa bästa ”mottagar-språk” då ofta eng är bättre än tex. sve).![]()
Ja det är ett jla mög med allt de har i lurarna nuförtiden.Hur f..n då?jag har ajfån men vet inte hur man gör???![]()
Hm. Verkar inte finnas någon översätting i de översättningsprogram jag har i alla fall?I fånen finns appen ”översätt”. (Vit med blått G). Där finns ett val att använda kameran. Fungerar oväntat bra. I vanlig ordning måste man testa bästa ”mottagar-språk” då ofta eng är bättre än tex. sve).![]()
Ja det är 150 kalorier så det är dagens fest. Dubblar mitt kalorintag idag från 120 till 300. Det är en halv lunch om vi säger så.Men om inte den är alkoholfri så är ju den och de förra parmesanflarnen typ 500kcal?
Det är ju en veckas intag?????????
Ja, det är helt otroligt!!! Jag kan tex spela snake på min telefon!!!Ja det är ett jla mög med allt de har i lurarna nuförtiden.
Hm. Verkar inte finnas någon översätting i de översättningsprogram jag har i alla fall?
Ja, det är helt otroligt!!! Jag kan tex spela snake på min telefon!!!
![]()
Ericsson hade väl inte snake?! Nokia!!![]()
Sank jo!I fånen finns appen ”översätt”. (Vit med blått G). Där finns ett val att använda kameran. Fungerar oväntat bra. I vanlig ordning måste man testa bästa ”mottagar-språk” då ofta eng är bättre än tex. sve).![]()
Sank jo!
Detta är utbildnings tråden med!![]()
Tack, du räddade migJapp! Samt att utbildningstråden skall skrivas ihop, inte vara särskrivet![]()
Messerschmitter där!Japp! Samt att utbildningstråden skall skrivas ihop, inte vara särskrivet![]()
JÄTTE-brett bund. Som ändå inte räcker till!
JÄTTE-brett bund. Som ändå inte räcker till!
![]()
![]()
Inte ser det ut som Valdermarsvik iallafall.Förmiddag med promenad. Var?
![]()
![]()