• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Oväntat besök.
Från kylen.
20220730_211438.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
I fånen finns appen ”översätt”. (Vit med blått G). Där finns ett val att använda kameran. Fungerar oväntat bra. I vanlig ordning måste man testa bästa ”mottagar-språk” då ofta eng är bättre än tex. sve).
38786705-BBC2-4D86-ADB0-4C37CCD0F2F9.jpeg
Google översätt funkar bra med, bara ta en skärmdump och köra på den bilden (eller ladda ner bild från nätet). Funkar även lajv via kameran...
 

Utvisaren

Patek
Hur f..n då?jag har ajfån men vet inte hur man gör???😨
Ja det är ett jla mög med allt de har i lurarna nuförtiden.
I fånen finns appen ”översätt”. (Vit med blått G). Där finns ett val att använda kameran. Fungerar oväntat bra. I vanlig ordning måste man testa bästa ”mottagar-språk” då ofta eng är bättre än tex. sve).
38786705-BBC2-4D86-ADB0-4C37CCD0F2F9.jpeg
Hm. Verkar inte finnas någon översätting i de översättningsprogram jag har i alla fall?
 

Utvisaren

Patek
Men om inte den är alkoholfri så är ju den och de förra parmesanflarnen typ 500kcal?
Det är ju en veckas intag?????????
Ja det är 150 kalorier så det är dagens fest. Dubblar mitt kalorintag idag från 120 till 300. Det är en halv lunch om vi säger så. 😂
:hungry: :hungry:

Tänker att om jag kör det i 1-2 veckor till så är jag förhoppningsvis på en bra vikt. Men om det alls går när man jobbar är oklart. Det kräver liksom lite mer än att sitta och surfa klockor. 🤪
 
Topp