branting
Silver
Står Водонепроницаемые dvs vattentät om min ryska inte vilseleder mig (Google translate )Någon som kan lite ryska eller vet vad det står på nedre raden på baklocket? Google Lens translate funkar inte på den raden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står Водонепроницаемые dvs vattentät om min ryska inte vilseleder mig (Google translate )Någon som kan lite ryska eller vet vad det står på nedre raden på baklocket? Google Lens translate funkar inte på den raden.
Blev helt ok sommarfrisyr...men klurar på vad kala fläcken kommer ifrån...? Hon tog iof med rakmaskin...kan ju vara pga radium i visarna när jag slickar på örontops och gör rent urtavlor
Tidens tand är inte nådig....
Men klockan är snygg!! Synd man inte vågar bada med den
Men som glasögonbärare har du väl ändå hittat bästa klockan?Snygg klocka!
Här är håret kvar om än lite högre hårfäste och lite grått.
Dock har synen blivit sämre och jag håller just nu på och vänja mig att använda glasögon...
Nåt sådant här kanske?Japp!i kronhalsen en liiiten skruvmejsel eller tandläkar verktyg och samma till kronan,nemas problemas!
Näää!en sån här!Nåt sådant här kanske?
Snygga glasögon och klockaSnygg klocka!
Här är håret kvar om än lite högre hårfäste och lite grått.
Dock har synen blivit sämre och jag håller just nu på och vänja mig att använda glasögon...
Men som glasögonbärare har du väl ändå hittat bästa klockan?
Svarta siffror som är en tum höga, på vit bakgrund!!!
Kan man ju se med ögonbindel inne i ett stängt kylskåp!
Jo!nya gröna hjärtögda gubben får bli trådens skratt emoji!!Fasiken vad man saknar skratt emojen
Kan vi inte bara bestämma i gruppen att en av de nya emojerna är en skrattemoj?
Håller med vad gäller Zlatousten. Har min stora när jag inte orkar sätta i mina linser. Sjukt praktisktJo, den är tydlig, men jag ser faktiskt dåligt i riktigt svagt ljus utan lumen så farbrorn fick ta på sig en till för o klara natten!
Ps, alla borde ha minst en Zlatoust
Jättejobbigt när det händer Köp lite Swiss Made av mig, eller varför inte Japan Made och bidra till en Zlatoust Håller tummarna för leverans av vintage Amphibia imorgon iafJobbigt när man får sån där cravings...känner igen det
Jobbar på det!Jo, den är tydlig, men jag ser faktiskt dåligt i riktigt svagt ljus utan lumen så farbrorn fick ta på sig en till för o klara natten!
Ps, alla borde ha minst en Zlatoust
Vackert!den var tryck testad till 100m när du tog över den så gör ett test.Denna vackra skapelse jag köpte av @Beo får fortfarande nästan mest handledstid utav alla klockar i lådan! Funderar på att låta göra ett trycktest för att se om jag vågar bada med den, då skulle det bli den ultimata sommarklockan
Det samma om än blött här!Ha en riktigt trevlig fredag nu vänner.
Har inte kommit så lång tyvärr, velar mellan 46 och 53. Svårt sugen även idag@-RI- Blev det en zlatoust igår och vilken modell slog du till på isf?
Varför välja? Det blir ju lite billigare frakt per klocka om du köper två (Lånad bild av en samlare i Tyskland)Har inte kommit så lång tyvärr, velar mellan 46 och 53. Svårt sugen även idag
Varför välja? Det blir ju lite billigare frakt per klocka om du köper två (Lånad bild av en samlare i Tyskland)
Jag kan ju inte vara ensam här om att googla fram den värsta samlaren på nätet, för att ha det som ett trumfkort i diskussionen med frugan om att ytterligare en klocka med argumentet att det finns de som minsann har fler?Oj! Såklart att det finns någon som har så många... Där ligger tom du i lä
Jag kan ju inte vara ensam här om att googla fram den värsta samlaren på nätet, för att ha det som ett trumfkort i diskussionen med frugan om att ytterligare en klocka med argumentet att det finns de som minsann har fler?