Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis den var ju grym!hur känns den på armen?![]()
![]()
Strela Cosmos har anlänt![]()
Första intrycket är väldigt positivt, bärs riktigt bekvämt med sina 40mm. Känns som mycket klocka för pengenGrattis den var ju grym!hur känns den på armen?![]()
Oj! De där ser man inte så ofta. Väldigt ovanliga.Kör big lume dude idag. Ha en god onsdag kamrater!
![]()
Jag är helnöjdVälkommen åter!
Ingen dum come-back det där!!!
![]()
Läckert med skelett visarna på duden!Två dagar till, sen semester
Fått lite hjälp av @Beo som skickade ner ett litet paket rill landet där jag är nu. Så nu har jag likadana läckra padelvisare på min Amphibia som jag trånat efter
Kan även passa på att nämna att Beo bekräftade att de bezels jag köpte och brottats med tills jag trodde jag var dum i huvet. ÄR felkonstruerade eller passar i alla fall inte Vostok.
Så varning för de här:
![]()
New Rant, bezel for wristwatches Vostok Amphibian Komandirskije. Watch Amphibian | eBay
Rant, bezel for wristwatches Vostok Amphibian Komandirskije. The price is for 1 bezel. Ukraine (New Year, Christmas, Easter, May 1, etc.). New Zealand and other countries all over the world. Australia .www.ebay.com
Hittade däremot de här (på scuban nedan) som jag köpt. Tajta men funkar, trevlig säljare också
![]()
Black Tactical Military Bezel Fits Vostok Amphibian/wostok Komandirskie/steampunk Supplies/wrist Watch Spare Parts/watchmaking Ussr/montre - Etsy Sweden
This Mens Wrist Watches item by 1917BackInUSSR1991 has 88 favorites from Etsy shoppers. Ships from Ukraine. Listed on Aug 16, 2024www.etsy.com
![]()
![]()
Förmodar de tappat lumen. Lite fräckt men inte så tydligt vad klockan ärLäckert med skelett visarna på duden!![]()
Läcker...
Du kommer inte bli besviken! Jag skulle också hålla mig, vilket gick åt skogen...Läcker...Djäkligt sugen på en rysskronograf...men måste hålla mig... till åtminstone efter sommaren.
![]()
Byta mot Strela kanske?!Funderar på att släppa denna och skaffa en till kronograf, lådan är lite dykartung just nu. Samtidigt får jag ångest av tanken
![]()
Den där boetten är i rostfritt stål va? Skitsnygg.
En kronograf tycker jag verkligen att man bör införliva i sin samling av Sovjetiska/Ryska klockor, minstLäcker...Djäkligt sugen på en rysskronograf...men måste hålla mig... till åtminstone efter sommaren.
![]()
Ge mig inga idéer nuByta mot Strela kanske?!![]()
Stämmer braDen där boetten är i rostfritt stål va? Skitsnygg.
Do so!Ge mig inga idéer nuMed det sagt, inte omöjligt. Behöver sova på den saken
![]()
Stämmer bra![]()
Nu när du nämner det så blev det likadant för mig med priset. Betalde totalt 413€ och det är inklusive frakten på 12€. Annars gick det galantKöpte du din på strela watch.de? Om så, hade du några knepigheter vid beställningen? Jag funderade på en liknande och priset var fördelaktigt i "annonsen" alltså där man klickade hem den. När man väl kom till kassan var priset ett annat; närmare bestämt 112 euro mer exklusive frakt då. Rimligt pris i sig kan man kanske tycka men motivationen påverkades faktiskt. Var likadant idag, ett pris vid köpknappen och ett väsentligt högre där man betalar. Har inte varit med om det förr.
Nu när du nämner det så blev det likadant för mig med priset. Betalde totalt 413€ och det är inklusive frakten på 12€. Annars gick det galant![]()
Var tvungen att kolla mina (som jag HAR fått på klockor) och dra mig baklänges; filalocha jag också: jag lyckades tydligen!Två dagar till, sen semester
Fått lite hjälp av @Beo som skickade ner ett litet paket till landet där jag är nu. Så nu har jag likadana läckra padelvisare på min Amphibia som jag trånat efter
Kan även passa på att nämna att Beo bekräftade att de bezels jag köpte och brottats med tills jag trodde jag var dum i huvet. ÄR felkonstruerade eller passar i alla fall inte Vostok.
Så varning för de här:
![]()
New Rant, bezel for wristwatches Vostok Amphibian Komandirskije. Watch Amphibian | eBay
Rant, bezel for wristwatches Vostok Amphibian Komandirskije. The price is for 1 bezel. Ukraine (New Year, Christmas, Easter, May 1, etc.). New Zealand and other countries all over the world. Australia .www.ebay.com
Hittade däremot de här (på scuban nedan) som jag köpt. Tajta men funkar, trevlig säljare också
![]()
Black Tactical Military Bezel Fits Vostok Amphibian/wostok Komandirskie/steampunk Supplies/wrist Watch Spare Parts/watchmaking Ussr/montre - Etsy Sweden
This Mens Wrist Watches item by 1917BackInUSSR1991 has 88 favorites from Etsy shoppers. Ships from Ukraine. Listed on Aug 16, 2024www.etsy.com
![]()
![]()