Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Näää!det åskar ju och min mobil är ju markbunden!!!Dåligt drag i tråden, är ni bakis?
Jag har byt från slips till paddelSäkert nån som bytt visare om inte orginal. Kan ju vart omlumade med och klarat sig fint pga det.
Killgissar som vanligt.
Riktigt snygg, skulle varit med på banan när den såldes...Testade med grönt nato, mockan är endå bäst.
Det där blev stålande!
Ja den är grym! Tror det är min största klocka men den bär riktigt bra! Blått mocka kanske? Finns deRiktigt snygg, skulle varit med på banan när den såldes...
Kan inte ett blått armband vara fräckt?
Supersnyggt!
Syster kom ner till landet och hade lyckats få ut ett paket som hon hade med sig Bra man är känd på utlämningsstället nu
NOS av en favorit
Ha ha Hm...3 + 1 i den udda boetten. Med den här nu så lägger jag nog ut minst en till försäljning till hösten. Samlingen ska börja få sin form tänker jagSnyggt! Hur många sådana har du nu?
Vostok!klocka och strap,vilken kombo!☺Fångar lite kvällssol, hur är det möjligt att få så mycket klocka för så liten peng?
Är det klockan i sig jag gillar eller är det kombinationen av klockan och band som lirar så bra.
Hursomhelst är jag jäkligt nöjd!
Den är fantastiskt fin, glad att den kom till digFasen va nöjd jag är med den här!tack som f.. @-RI- !
Jag med!Den är fantastiskt fin, glad att den kom till dig
Det är jag! Kul att ha en MakTime Strela i lådanJag med!
Hoppas du är åt minstånne 1/2 så nöjd som jag för då är det ganska mycket redan det.
Är jag rätt påläst är 170 samma som 150, bara att en är ”brushed” och den andra är blank. Precis som gamla Albatrossarna 470/320.På tal om nyare Ur. Sett den här som jag tycker är lite cool...
Någon i gruppen som har en?
Vostok Watch Amphibian Classic 170375
Mechanical Watch Vostok Amphibian Classic 170375. Vostok 2416 automatic movement. This watch has both a manual winding as well as an automatic winding. Screw-down crown (steel). Water resistance 20 atm (200 meters) - i.e. can be used for diving. In a set: watch, passport for a product,meranom.com
På tal om nyare Ur. Sett den här som jag tycker är lite cool...
Mechanical Watch Vostok Amphibian Classic 170375. Vostok 2416 automatic movement. This watch has both a manual winding as well as an automatic winding. Screw-down crown (steel). Water resistance 20 atm (200 meters) - i.e. can be used for diving. In a set: watch, passport for a product,meranom.com
Visst är det så. Borstad 150 blev 170. Kom första gången i slutet 2019.Är jag rätt påläst är 170 samma som 150, bara att en är ”brushed” och den andra är blank. Precis som gamla Albatrossarna 470/320.
Jag har en 150, och det är en av mina favoriter. (Min blå PloProf-modd).
En av de större; 22mm luggar; klar Ministry-känsla.
Gillar verkligen.
Jag har en svart dude som är rätt lik men 710 case istället för 170På tal om nyare Ur. Sett den här som jag tycker är lite cool...