Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man behöver verkligen både en ny och en gammal Ministry i samlingen!Jag har en svart dude som är rätt lik men 710 case istället för 170
![]()
Jag har många dudes iställetMan behöver verkligen både en ny och en gammal Ministry i samlingen!
![]()
![]()
Ny, men med "gamla" svarta slips-visare. GRYMT!!!Jag har många dudes istället
![]()
Gillar orange...stora siffror...en sån sätter jag upp på listan över "must have"Jag har många dudes istället
![]()
Jag går full KBT och nyttjar ett tunt, sladdrigt äkta ryskt textil/nylon-”Nato”. Hemsk kvalitet. Underbart!!!Idag får min gamla tunna lite handledstid. Gillar den, men tycker mig aldrig hitta ett band som fungerar bra ihop med den. Tycker 18 mm känns för smalt och svårt att hitta en bra färgmatchningVad har ni andra som har gröna tunnor för band på era?
![]()
Fångar lite kvällssol, hur är det möjligt att få så mycket klocka för så liten peng?
Är det klockan i sig jag gillar eller är det kombinationen av klockan och band som lirar så bra.
Hursomhelst är jag jäkligt nöjd!
![]()
Ni ser ut att trivas tillsammans, vilket gläder mig mycket!Gillar starkt 170
Underbart väder idag, städning sedan jobb väntar
![]()
Snygghet ligger ju i betraktarens öga!följ din känsla och beslutet blir bra!Vad ska man göra med den här? Den är för ful för att bära. För fint skick för att skrota. Värdet är nästan noll. Samtligt behöver jag en balans till ett annat projekt?
![]()
Vad ska man göra med den här? Den är för ful för att bära. För fint skick för att skrota. Värdet är nästan noll. Samtligt behöver jag en balans till ett annat projekt?
![]()
Så kan vi göra. Behövde du en kromad krona till en poljot signal också?Fulsnygg tycker jag, sno du balansen sedan kan du dumpa den på mig![]()
Jag håller på med ett rivningsprojekt. Kommer att ta flera år. Just nu mycket grävning. Man hittar ett och annat i myllan. Det här t.ex.:
Vad kan det vara? Snapsglas? Äggkopp? Jag behåller den.
![]()
Inte grön, men härligt metalliskt blå.Idag får min gamla tunna lite handledstid. Gillar den, men tycker mig aldrig hitta ett band som fungerar bra ihop med den. Tycker 18 mm känns för smalt och svårt att hitta en bra färgmatchningVad har ni andra som har gröna tunnor för band på era?
![]()