Watchvintage
Silver
Väntar på att frun ska bli klar så vi kan gå på kräftskiva
Blir den här under kalaset.
Blir den här under kalaset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt med ett kvällsdopp. Just ikväll var det av hygieniska skäl. Bli ren helt enkelt. Skönt iallafall.
Maffigt band som matchar klockan riktigt bra!Bandbyte på denna med idag.
Hisch 1765.
Tack!ja jag tyckte det med och kände för att bryta av nato trenden en stund!Maffigt band som matchar klockan riktigt bra!
Kul när man hittar sin grej i klockträsket. Dessutom är Zlatoust-dykarna riktigt coola klockor!
Då var det fem stycken i zlatoust-familjen. Har en stark magkänsla av att det kommer bli en stor familj när allt är klart Lite ovant med en 46 mm zlatoust, men den känns ändå tung och robust. Kul att de marknadsför den som en damklocka
Då var det fem stycken i zlatoust-familjen. Har en stark magkänsla av att det kommer bli en stor familj när allt är klart Lite ovant med en 46 mm zlatoust, men den känns ändå tung och robust. Kul att de marknadsför den som en damklocka
Kunde inte hålla mig från att göra en ormgrop
God morgon! Sturmanskie från första halvan av 80-talet sitter på handleden.
Jag började på nytt jobb vid månadsskiftet och har hittills haft som en grej att ha olika klockor på handleden varje dag på jobbet. (helger räknas inte ) Får se hur länge jag fortsätter. Kul att kanske kunna ge klockor som inte har suttit på armen på länge en chans. Just denna Sturmanskie har jag dock burit ganska många gånger.
Blev den här idag
Hade ju problem med minutvisaren, så byte visare och nu funkar det. Var nog så att gamla visaren inte satt ordentligt. Satte dit nya paddlar istället.
De andra visarna var för vita och utan lumen så matcha inte riktigt, så att paddlarna är nya och inte riktigt matchar lumen gör mig inget. Får väl luma om i framtiden kanske. Men har ont i höger överarm så skakade så in i bängen att jag knappt fick på visarna, brukar vara svårt i vanliga fall också
Tidigare visare
Suck, nejKul! Är det någon som märkt att du haft olika klockor varje dag?
Vi firar en godkänd uppkörning på första försöket! Som Gagarin sade det, Поехали!