Samlarn
Silver
Jäkligt kul bakgrund på din bild faktiskt.Japp, champagnefärgad tavla, och det gröna är supermatt. Det blev en ganska usel bild...
Ska steppa upp mitt innehav av 18mm band. Det där är mer "man tager vad man haver"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt kul bakgrund på din bild faktiskt.Japp, champagnefärgad tavla, och det gröna är supermatt. Det blev en ganska usel bild...
Ska steppa upp mitt innehav av 18mm band. Det där är mer "man tager vad man haver"...
Tack och dito!Kommer bli kanon, den är ju verkligen superläcker!!
Tack, det är huven på min stackars traktor...Jäkligt kul bakgrund på din bild faktiskt.
Det blir en skön effekt på bilden!Tack, det är huven på min stackars traktor...
Haha jag som trodde de vart gjorda för vandringar genom tidszoner på den sibiriska tundran.. (ryssromantik)Nej, någon äkta är det inte. Man får rotera bezeln för att få till den andra tidszonen. Men visst funkar den bra! Den tvärstannade på skidresan när det var neråt -18 och 25 sekundmeter i byarna, men det är väl inte konstigt. Så fort oljan tinade igen så startade den. Har för mig den höll sig bra i tid när jag mätte den som ny också.
I stort helnöjd, inte minst för 900:- ny. Bytt armband, för originalet är väldigt skramligt och ganska obekvämt.
Äkta alltså, kors i taket!
Grattis ju!för den är ju kalas fin!sen symoliserar den att du gillr klockor!Äkta alltså, kors i taket!
Känns väl sådär att gå runt med en stor kommunistsymbol på armen, men ändå.
Haha, Tack. Bra poäng där, känns bättre så!Grattis ju!för den är ju kalas fin!sen symoliserar den att du gillr klockor!
Wow, nice!! Dom visarna var inte fel!Kör en jobbryss idag!
Tack!och mörkerfunktion har den med!Wow, nice!! Dom visarna var inte fel!
Tjusigt! Lampor i bezelen är verkligen inte illa. Orginal eller "förbättring"?Tack!och mörkerfunktion har den med!
Hehe!tack,jag lumade om visare och tavla och fick lite färg kvar så varför inte då bättra bezelen lite med?Tjusigt! Lampor i bezelen är verkligen inte illa. Orginal eller "förbättring"?
Snyggt hur som!
Snygg! Fint med blå bezel, blir ändå inte för mycket blått.feelin blue this friday
Grym!! Shark mesh kanske?No date Scuba duden är nyputsad med ny lume plupp på bezelen och kollad!låg amplitud (190-200)så när jag har njutit den på armen lite så ska jag riva den och serva den!väntar bara på nått strapp till den..
Tack!ja det kanske är en bra ide!Grym!! Shark mesh kanske?
Snyggt jobbat, den är grym!No date Scuba duden är nyputsad med ny lume plupp på bezelen och kollad!låg amplitud (190-200)så när jag har njutit den på armen lite så ska jag riva den och serva den!väntar bara på nått strapp till den..
Mycket bra och snyggt jobbat. Scuba Dude is the shit.No date Scuba duden är nyputsad med ny lume plupp på bezelen och kollad!låg amplitud (190-200)så när jag har njutit den på armen lite så ska jag riva den och serva den!väntar bara på nått strapp till den..
Tack!det värmer!Snyggt jobbat, den är grym!
Och samma till dig!Mycket bra och snyggt jobbat. Scuba Dude is the shit.