Tack så mycketMen vad är det för länk? Blev ju hur bra som helst!
Ingen aning om vad det är för länk, hängde med en annan klocka jag köpte. Men det är en en 20mm Oyster med solida länkar och svängda ändlänkar i plåt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycketMen vad är det för länk? Blev ju hur bra som helst!
Kolla Ebay för där finns det från 10:-
Undrar om det finns någon här på forumet som har 18mm orginal Vostok band liggandes (svarta). Ger gärna en peng eller två...
Dra iväg ett PM till mig om så är fallet
Tack för tipsetKolla Ebay för där finns det från 10:-
https://www.ebay.com/itm/Russian-Vostok-genune-leather-strap-for-watch-18mm-black/162678483856?_trkparms=aid=111001&algo=REC.SEED&ao=1&asc=20160908105057&meid=a554e44e778541bd83a366d1f09f3577&pid=100675&rk=3&rkt=15&sd=254201109688&itm=162678483856&pg=2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci:a1c7f28d-a4d7-11e9-a557-74dbd180d657|parentrq:e790f40516b0a4b7b6d2df68ff6b624b|iid:1
Obs!det jag länka var dyrare
Ja å patinan är direkt från fabrikLäcker patina på den där!och det samma!
Riktigt snyggt med orange sekundvisare och vridning, bägge tummarna uppKör på med denna så länge som valpen fortfarande försöker äta upp arm och klocka.
Är det för övrigt någon som har något tips på säljare på Ebay eller annat för länkar? Har några klockor jag skulle vilja testa länk på men finns ju så fruktansvärt många säljare av Noname-länkar att något beprövat vore ju smutt.
Snygg combo
Hoppsan Kerstin! Men vad kom brevbäraren med på självaste Ryssfredagen?!?
Jag hade bara sex ryssar, och jag hade ingen Kommandirskie ...
So what to do?
#650840 på MN-strap.
Stabilt.
Grattis och snyggt fångat!riktigt fin den.Vostok Desert Shield
Jag har alltid gillat den här klockan men dragit mig för att köpa en eftersom jag aldrig blivit riktigt klok på hur de ska se ut i orginal.
Den lär vara gjord någon gång 1990 och ute till försäljning i slutet av 1990. Upplagan ligger på 10 000 st ( första upplagan ).
Automatiskt 2416b-urverk.
Den var snyggare i verkligheten än vad jag trodde.
Grattis!jädrar va fin den var!Ny från igår, Vostok Amphibia 1967 från 2017!
Gör lite extra ont i hjärtat när man ser ett så fint ex efter gårdagens missödeNy från igår, Vostok Amphibia 1967 från 2017!
Ganska skön form på den där.Dagens ryss!elektromekanik är grejen!
Va!? Vatten som trängt sig in?Gör lite extra ont i hjärtat när man ser ett så fint ex efter gårdagens missöde
Gick bättre idag dock
Tack!den sitter fint på armen med och modellen finns med en jädra variation på tavlor,och tidhållningen är super efter att en Ukrainsk kille som är överdjävlig på elektronik har servat dem!under 0.2 sek/dag i avikelse!meeen Vostok is da shit va?Ganska skön form på den där.
vad har hänt?vatten?öppna,torka o vädra fort som f..n isåfall!!Gör lite extra ont i hjärtat när man ser ett så fint ex efter gårdagens missöde
Gick bättre idag dock