• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Trevlig helg på er Ryss vänner! :cigar:
image.jpg

Äntligen min första Scuba Dude! Jag satt och testade med lite olika bezels i går kväll (ja, det blev nästan lite sent, men jag var ju samtidigt tvungen att följa presidentvalet i USA, vars resultat sedan aldrig kom... :) ) Matchande eller kontrasterande insert var frågan. Testade tex med en gul variant, men den hamnade i stället på en annan Amphibia och valde till slut en svart tillsammans med svart natoband. Jag inväntar samtidigt leverans av ett annat natoband i brunt läder. Oklart om det blir för många olika färger eller en snygg kombo. Återkommer...
20201105_074334.jpg
Jag tror ett brunt läder blir riktigt bra till din mod! Snyggt med den bezeln förresten. Jag tror inte det blir för mycket färger. Du kan ju se vad du tycker om min kombination blå tavla, svart bezel och brunt läder.
20201106_135415.jpg

God ryssfredag kamrater.

Funderar på vad nästa steg ska bli. Ganska nöjd men någon till kan man nog trycka in 😊.
Trevlig helg!
PSX_20201107_103403.jpg
Om jag inte ser fel så är det en 030, en 710 och en 150.. Alla de tre boetter som jag tycker är snyggast.
Hade en 710 förut men har inte kvar någon Vostok just nu så jag tänkte köpa en ny. Frågan är bara vilken av de där tre man ska välja. Vilken tycker du är bäst? 710 gillade jag men 030/020 och 150/170 har jag aldrig provat..
Vilken skulle du ha köpt om du bara skulle ha haft en?

Om jag inte ser fel så är det en 030, en 710 och en 150.. Alla de tre boetter som jag tycker är snyggast.
Hade en 710 förut men har inte kvar någon Vostok just nu så jag tänkte köpa en ny. Frågan är bara vilken av de där tre man ska välja. Vilken tycker du är bäst? 710 gillade jag men 030/020 och 150/170 har jag aldrig provat..
Hade för tillfället blivit 030 utan tvekan.
Känns modernare men det betyder dock inte att 150 och 710 är mycket sämre för det 😊. Beror ju på vad man ute efter. 710 är lite nättare än 150 men båda bra på sitt sätt.

Hade för tillfället blivit 030 utan tvekan.
Känns modernare men det betyder dock inte att 150 och 710 är mycket sämre för det 😊. Beror ju på vad man ute efter. 710 är lite nättare än 150 men båda bra på sitt sätt.
Får man fresta herrskapet att testa 670 om ni inte har gjort det? Grymt trevlig imo 🙂

Tycker du skall nörda in dig lite till och kolla in modellerna 110, 960 och grymma 350.
Så många. Så fina.
:cool:

Tillbaka
Topp