• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Delgada

Patek
Ryssfredag så denna på idag (har ju bara en än så länge.. men en beställning gick iväg idag 😀)..
541FE456-85DA-40DB-99D9-BD2B312EC351.jpeg
Snyggt foto!
 

Vinflaskan

Cartier
Någon av proffsen här inne som kan berätta mer om dessa?

Har inte sett en Vostok tidigare med den kronplaceringen vad jag kan minnas.. tyckte alla 4 var riktigt intressanta men har tyvärr köpförbud :(
 

v0n

Patek
2-Faktor
Någon av proffsen här inne som kan berätta mer om dessa?

Har inte sett en Vostok tidigare med den kronplaceringen vad jag kan minnas.. tyckte alla 4 var riktigt intressanta men har tyvärr köpförbud :(
Kan inget om vintage men hakar gärna på frågestunden, svarta Komandirskien...är boetten i plast? :bored:
 

Delgada

Patek
Någon av proffsen här inne som kan berätta mer om dessa?

Har inte sett en Vostok tidigare med den kronplaceringen vad jag kan minnas.. tyckte alla 4 var riktigt intressanta men har tyvärr köpförbud :(
Jag har ingen kompetens att bedöma vintage alls men kan konstatera att bara läderarmbanden förtjänar lite uppskattning. Särskilt det med nån slags läderintsrsia på generalskien. Såna ser man inte så ofta.🌞
 

jojsan76

Omega
Hej på Er!
Håller på att sälja av lite klockor. Har en Poljot, tror den heter aviator. Bifogar lite bilder. Någon som har koll på vad som är rimligt att lägga ut den för?
 

Bilagor

  • CC9C3A54-1BCC-4A7F-9DC3-99088FD849BD.jpeg
    CC9C3A54-1BCC-4A7F-9DC3-99088FD849BD.jpeg
    278.6 KB · Visningar: 18
  • C73F66B0-DCA5-4402-83C5-92287E8DB538.jpeg
    C73F66B0-DCA5-4402-83C5-92287E8DB538.jpeg
    300.4 KB · Visningar: 19
Topp