Delgada
Pandion
Snyggt foto!Ryssfredag så denna på idag (har ju bara en än så länge.. men en beställning gick iväg idag )..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt foto!Ryssfredag så denna på idag (har ju bara en än så länge.. men en beställning gick iväg idag )..
Snygg! Och den tavlan känner jag ju igen numera!Ryssfredagkvällen förgylls med min 710 lite lätt moddad med annan (klassisk) bezel, men med originalrasslet som jag faktiskt börjat gilla.
God helg Russkies!!!
Ja, det gör jag sannerligen!Härlig färgmatchning. Nu måste väl även @Von gilla röd sekundvisare!
Jag klurar själv just nu på en röd modd på 420 chassi men har inte bestämt mig för vilken tavla det ska bli ännu.
Kan inget om vintage men hakar gärna på frågestunden, svarta Komandirskien...är boetten i plast?Någon av proffsen här inne som kan berätta mer om dessa?
Avslutad - Fyra ryssar (Vostok, Raketa)
Tjena, Fyra ryssar jag inte vet någonting om, alla fungerar och är i rätt bra skick. 1500kr för alla / bud. Säg till om jag är fel i priset för jag kan ingenting om dessa. Referenser finns Frakt ingår i överenskommet pris Retur om ej enligt beskrivning /Aklocksnack.se
Har inte sett en Vostok tidigare med den kronplaceringen vad jag kan minnas.. tyckte alla 4 var riktigt intressanta men har tyvärr köpförbud
Jag har ingen kompetens att bedöma vintage alls men kan konstatera att bara läderarmbanden förtjänar lite uppskattning. Särskilt det med nån slags läderintsrsia på generalskien. Såna ser man inte så ofta.Någon av proffsen här inne som kan berätta mer om dessa?
Avslutad - Fyra ryssar (Vostok, Raketa)
Tjena, Fyra ryssar jag inte vet någonting om, alla fungerar och är i rätt bra skick. 1500kr för alla / bud. Säg till om jag är fel i priset för jag kan ingenting om dessa. Referenser finns Frakt ingår i överenskommet pris Retur om ej enligt beskrivning /Aklocksnack.se
Har inte sett en Vostok tidigare med den kronplaceringen vad jag kan minnas.. tyckte alla 4 var riktigt intressanta men har tyvärr köpförbud
Jag kan bedöma att Raketan har banden felmonteradeJag har ingen kompetens att bedöma vintage alls men kan konstatera att bara läderarmbanden förtjänar lite uppskattning. Särskilt det med nån slags läderintsrsia på generalskien. Såna ser man inte så ofta.
Ja det ser ut att vara den så kallade skol klockan som har plast boett fast med ”fel” tavla och bezel.Kan inget om vintage men hakar gärna på frågestunden, svarta Komandirskien...är boetten i plast?
Jäkligt fin!#Vonstock (@Von har byggt ihop denna till mig, därav namnet ) Är så jäääkla nöjd med
Ah, "ska" den se ut åt det här hållet, 80-tal? Intressant med plast ändå, lär ju tåla en del strykJa det ser ut att vara den så kallade skol klockan som har plast boett fast med ”fel” tavla och bezel.
Hmm inser ju direkt när jag ser bilden på bakstycket att jag måste byta ut plastringen runt verket mot metall. Har för mig att dessa finns att köpa nya fö.Bullens på spisen och veckans nya svarta mod på armen. Trevlig rysshelg på er!
Edit: Kom på att denna dessutom har ett fullsize display-bakstycke.
Vart fick du tag på den? Har blivit riktigt sugen på att beställa en men vet ej vart man ska vända sig! ️Lite bilder på 170548, älskar tavlan! Gillar hur skuggorna leker runt beroende på ljuset.
Bandet måste dock bytas asap, stenhårt och tråkigt. Ett mörkrött toshi kanske?
Finns flera tips på inköpsställen i tråden, scrolla upp en liten bit så hittar du demVart fick du tag på den? Har blivit riktigt sugen på att beställa en men vet ej vart man ska vända sig! ️
Den där färgkombon funkar oväntat väl, tycker jag. Snyggt!Fint väder idag. Ska strax ut en liten sväng.
Ibland får man SMS om tullavgiften, ibland av konstig anledning skickar dom istället (bara) pappersavi.Verkar som att paket från meranom är på g.