• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Kreacon

Audemars
Finklocka på söndag såklart :pompus:
LmMPzYz.jpg

iR6Mtw5.jpg

Eb7Raiy.jpg
Dämn alltså.
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Körde ett litet byte från förmiddagens Bulova till ryssen!
24h alltid kul och kolla vad klockan är... får tänka en extra gång! 😇
20210208_143054.jpg
Så är det; Jag har en 24-h Komandirskie och jag får alltid tänka till både en och två gånger. Värst om man har den på natten och vaknar halvt medvetslös och skall försöka tolka vad visarnas vinklar betyder i halvmörkret... :D
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Kanske fel tråd, men vet nån hur meranom är med garantin? Fick hem en amfibia i fredags, och den tickade igång efter uppvridning men sedan stannade den helt, hann byta band och det kanske blev någon skråma men garantin gäller väl ändå?

Jag hade ett liknande problem och det var inga problem att skicka tillbaka klocka för åtgärd. Dock får man stå för frakten dit.
 

Kreacon

Audemars
Är det någon faktisk skillnad på SE modellerna jämfört med vanliga amphibias?
utöver det man ser med blotta ögat då. Annan vridning, band och andra modeller.
pratas ofta om att de håller högre kvalité. Varför?
 

v0n

Patek
2-Faktor
Så sant. Men det är ju lite roligare att välja helt själv! Det går väl inte att byta insert mot skx-standard på SEmidellernas vridning?
Tycker ju också det men alla gillar väl inte att sprätta upp sina sprillans nya klockor kanske, vad vet jag 😁
Jo, det ska tydligen gå bra men har inte testat själv med just Vostoks egna vridringar.
 

Kreacon

Audemars
Tycker ju också det men alla gillar väl inte att sprätta upp sina sprillans nya klockor kanske, vad vet jag 😁
Jo, det ska tydligen gå bra men har inte testat själv med just Vostoks egna vridringar.
Nu förstår jag inte. Det är väl det mesta man vill med sina nya klocka? Helst när man saknar rätt verktyg oxå. 😆 syftar på mig själv då givetvis.

Jaha, hmm. Då fick jag nåt att tänka på då.
 
Topp