Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja just den länken vet jag att den är bekvämDen här länken är sjukt bekväm och lyfte klockan ett rejält snäpp!
I ett paketpris tillsammans med några andra klockor baserade på Poljot 3133 har jag faktiskt en Boris Jeltsin-kronograf på väg in nu under kommande vecka...
Snyggt. Vad är det för länk?Den här länken är sjukt bekväm och lyfte klockan ett rejält snäpp!
Geckota BoR, eller hur @KlockTotteSnyggt. Vad är det för länk?
Eftersom tavlan är en smula "orolig " tyckte jag att en slät bezel passar bra. Har dock seriösa funderingar på att borsta den matt för att få en snyggare brytning mot den blanka boetten.
Gårdagens bild i repris på särskilt önskemål från @MAz_666 .
Jag har ju en 710 så jag kan bara ha den lilla varianten.Håller med om att en slät bezel nog blir bäst pga tavlan. Såg att det finns två olika modeller på Meranom men båda passar tydligen 670 boetten.
Stämmer bra Riktigt rejäl och fin länkGeckota BoR, eller hur @KlockTotte
I ett paketpris tillsammans med några andra klockor baserade på Poljot 3133 har jag faktiskt en Boris Jeltsin-kronograf på väg in nu under kommande vecka...
Ha en fin Söndag och alla hjärtans dag!
Själv började jag gräva i en skrotlåda och sortera gamla urtavlor och div junk
Helt underbar! Snabb fråga, är indexen på tavlan blanka el matta?170891 blev kvällens
Dom är blanka, applicerade. Jäkligt snyggt Ett inte så charmigt försök till att visa men ett försökHelt underbar! Snabb fråga, är indexen på tavlan blanka el matta?
Det var bra bilder för att illustrera det hela, iaf blev det solklart för min del. Fasade trianglarna gör det än mer spännande för ögat, det är verkligen något som tänkt till lite extra härDom är blanka, applicerade. Jäkligt snyggt Ett inte så charmigt försök till att visa men ett försök
Tack Ja med risk att bli tjatig, intrycket av klockan är helt otrolig med tanke på priset Men det vet ni i denna tråden redanDet var bra bilder för att illustrera det hela, iaf blev det solklart för min del. Fasade trianglarna gör det än mer spännande för ögat, det är verkligen något som tänkt till lite extra här
Ja, det är också solklart!Tack Ja med risk att bli tjatig, intrycket av klockan är helt otrolig med tanke på priset Men det vet ni i denna tråden redan
Nej helt ärligt så hittar jag inte ett enda fel på denna. Nu har jag iofs bytt bezel, men, t.o.m 11an på datum är fan tight!Ja, det är också solklart!
Är aningens fjantig med vissa detaljer men kolla bara datumramen med dess fasade kanter
Har haft många betydligt kostsammare schwvejtsare med sämre finish om man säger så...
Är det någon som vet vad skeppet heter på tavlan på nedersta raden? (Jag vet)Vad är detta för tavla? Visa gärna en bättre närbild om du orkar...
Åh nej, inte frågesport nu igenÄr det någon som vet vad skeppet heter på tavlan på nedersta raden? (Jag vet)
Åjo, ingen kommer undan. Svaret är dessutom väldigt klockrelaterat till just denna tråd.Åh nej, inte frågesport nu igen
Fair enough, ok jag vet också men säger ingetÅjo, ingen kommer undan. Svaret är dessutom väldigt klockrelaterat till just denna tråd.
Intressant! Typ 420 i titanutförande? Du får gärna försöka fixa ngn bild som visar boetten lite tydligare...Eftersom ni tog upp det här med skepp så dammar jag av den här inför veckan. Det är inte så lätt att se från den här vinkeln men det är en lite speciell Admiralskie. En boett i titan som jag tror bara gjordes i ett par tusen ex.
Och självklart heter skeppet "Vostok":Är det någon som vet vad skeppet heter på tavlan på nedersta raden? (Jag vet)
Det är till en Vostok Partner eller om det va Vostok Century Time... Är på jobbet nu så kan ej kolla men ska kika när jag kommer hemVad är detta för tavla? Visa gärna en bättre närbild om du orkar...