Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Franken eller inte jag tycker den är riktigt läcker.Nyförvärv dök upp i posten igår, möjligen franken men jag gillar den!
Den är mysig.Nu har jag inte hunnit ta mig igenom hela tråden, ännu, men hur ser det på Strela-fronten här på forumet? Är det någon/några som äger ett par?!? Dom är så sjukt balla, jag avlider sakta.
http://www.strela-watch.de/shop/
Några favoriter är juuuu...
Kostya klockan är ju bara allt för snygg.Två ryssar som jag köpt för några år sedan. Bra kombo som kanske inte blir kvar så länge. Får njuta av sommarbilder...
Överst en flygare som är en reedition från 50-talet, den andre bara elak...
Bör väl inte bli varken moms eller tull från Ryssland ?Om man vill slippa betala tull och moms för köp av tex klocka i Ryssland, hur ska man göra på bästa sätt? Ha på sig klockan och skicka papper och box via fedex separat? Ställer tulltjänstemännen frågan vad man har handlat i Ryssland på vägen hem?
Hur brett är bandet? Det ser väldigt stort ut jämfört med klockan, kanske bara är vinkeln!Blev rätt bra med svart NATO
Varför inte?Bör väl inte bli varken moms eller tull från Ryssland ?
22mm är bandetHur brett är bandet? Det ser väldigt stort ut jämfört med klockan, kanske bara är vinkeln!
För att det är ett europeiskt land?Varför inte?
Ryssland är inte med i EU, samma med Schweiz. Så då riskerar man momspåslag.För att det är ett europeiskt land?
Är det så? Trodde det räckte att det var ett europeiskt land? Jag har då aldrig åkt på moms från Ryssland ?Ryssland är inte med i EU, samma med Schweiz. Så då riskerar man momspåslag.
Det handlar om det är EU eller inte. Sen håller jag med dig, har aldrig heller åkt på moms från Ryssland. Men det är värt att ha i bakhuvudet att risken finnsÄr det så? Trodde det räckte att det var ett europeiskt land? Jag har då aldrig åkt på moms från Ryssland ?
Där ser man. Lärt mig något nytt ibland. Visste inte om Schweiz heller. Tekniskt sett borde man kunna åka på skatt från Norge också då?Det handlar om det är EU eller inte. Sen håller jag med dig, har aldrig heller åkt på moms från Ryssland. Men det är värt att ha i bakhuvudet att risken finns
Det visade sig tyvärr att den röda Komandirskien snarare var guldfärgad. Det måste ha varit blixtbelysning som lurade mig. Det fick bli ett svart NATO så länge. Någon ryskkunnig som vet vad inskriptionen på boetten betyder? Eller som vet något annat om den?
Japp, som jag förstått det är moms från Norge vanligt.Där ser man. Lärt mig något nytt ibland. Visste inte om Schweiz heller. Tekniskt sett borde man kunna åka på skatt från Norge också då?
Precis fått hem en Vostok. Inte burit klocka på typ femton år
Beställde också ett Mesh-band och ett Nato.. Nato passar bäst tycker jag nog..