Ah det är sant. Tur jag skrev "kan ha fel" och "tror"Kronan på 710 är i vägen för dem, men den som Von tipsade om på eBay är liknande.
Edit jag kör nog på den från eBay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah det är sant. Tur jag skrev "kan ha fel" och "tror"Kronan på 710 är i vägen för dem, men den som Von tipsade om på eBay är liknande.
Edit jag kör nog på den från eBay.
Hmm, skulle nog beskriva den mer åt persikohållet än orange i dagsljus. Jämför med orangea sekunden som är ganska knallig i nyansen?@Von kan du slänga upp några bilder på din Bicolor-tavla fårn polen? Är lite nyfiken på hur de orangea detaljerna är.
Tack! Trycker nog på köp om du står ut med att inte vara ensam om tavlan?Hmm, skulle nog beskriva den mer åt persikohållet än orange i dagsljus. Jämför med orangea sekunden som är ganska knallig i nyansen?
Ingen orsak, min tavla är ur bruk för närvarande ändå så du får ärva ensamrätten vad det nu innebärTack! Trycker nog på köp om du står ut med att inte vara ensam om tavlan?
Då kör vi!Ingen orsak, min tavla är ur bruk för närvarande ändå så du får ärva ensamrätten vad det nu innebär
Vilket härligt stim!Fick igång 3 av fyra.. Titanen är det inte riktigt ok med men vill ej riva djupare i den då jag satt vid vardagsrumsbordet och "fri skruvade".
Det va ju den där högen med skrot som såldes som delar jag buda på och fick, budade bara för att jag såg Titanen i högenVilket härligt stim!
Titanen är ju grym.
Du kan ju få nå'n sträckning om du inte har värmt upp ordentligt.Det va ju den där högen med skrot som såldes som delar jag buda på och fick, budade bara för att jag såg Titanen i högen
Va ju något japanskt modifierat med och en till Amphibia i delar.
Inget fungerade när jag fick det men "japs modden" fixade jag igång direkt och övriga fick jag snurr på nu (har ej haft mina rätta verktyg framme förrän nu)
Är bara den som är i delar och Titanen kvar att få liv i men det tar jag någon annan dag tror jag, man ska inte överanstränga sig
Ja det va jäkligt längesedan jag skruvade nu faktiskt så det behövdes nog lite stretch före.. Dock va jag inte så skakig som jag brukat va när jag stoppa tillbaks balansen så man kanske super för lite nu för tidenDu kan ju få nå'n sträckning om du inte har värmt upp ordentligt.
Kör en härlig titan idag!den urtavlan är en av mina favoriter med sina båda fartyg.
Kööp!!Jag vill också ha!!!
Åhhh!nästan gratis!!Kööp!!
Very rare! "Queen" Amphibian! Wrist watch VOSTOK Amphibian in titanium case | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Very rare! "Queen" Amphibian! Wrist watch VOSTOK Amphibian in titanium case at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Billigast titanen jag hitta.. Den dyraste va uppe i över tiotusen.. Tur man har köpt på sig ett gängÅhhh!nästan gratis!!
Skojar du??Billigast titanen jag hitta.. Den dyraste va uppe i över tiotusen.. Tur man har köpt på sig ett gäng
Skojar du??
Jisses vilka priser!!och jag tyckte NVCh-30 var i egen klass!☭ Rare Watch Vostok Titanium Scuba 2416 SU Amphibian Diver USSR Vintage Soviet | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for ☭ Rare Watch Vostok Titanium Scuba 2416 SU Amphibian Diver USSR Vintage Soviet at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Sen nästa för nästan 7000
Bättre än att spara i aktier ju!!Jisses vilka priser!!och jag tyckte NVCh-30 var i egen klass!
Jo, och trevligare att äga.Bättre än att spara i aktier ju!!
Jag har köpt för några hundra och nu är dom uppe i flera tusen Ju fler som får upp ögonen desto mer efterfrågan
Ja det va ett jäkla detektivarbete att hitta info minns jag men nu är det ganska mycket info ute om demJo, och trevligare att äga.
Jag har ingen brådska att sälja. Om någon vill lägga ett bud så ska jag lyssna.
Du var ju en av de första som upptäckte att de där boetterna var väldigt speciella också.
Det verkar vara en hel del manuellt arbete med att göra finishen på de där boetterna. De ser bitvis lite ojämna ut.Ja det va ett jäkla detektivarbete att hitta info minns jag men nu är det ganska mycket info ute om dem
Det var den gången jag köpte min första.. Den va riktigt risig minns jag men gick ju få ordning på den med
Jasså! Den jag har som har fabriksetikett kvar har då inga ojämnheter som jag lagt märke till?Det verkar vara en hel del manuellt arbete med att göra finishen på de där boetterna. De ser bitvis lite ojämna ut.
Wow!Tack! Det har tagit några år att samla ihop det här. Allt ligger i en låda. Roliga och intressanta år. Nästan så att man vill göra om det igen men då måste man ju sälja samlingen först.
Jag har en annan mycket mindre låda med riktigt sällsynta klockor men de klockorna åker bara på när det är stora helger. skrattar
Tack! Det har tagit några år att samla ihop det här. Allt ligger i en låda. Roliga och intressanta år. Nästan så att man vill göra om det igen men då måste man ju sälja samlingen först.
Jag har en annan mycket mindre låda med riktigt sällsynta klockor men de klockorna åker bara på när det är stora helger. skrattar