Henrik.Sanborn
Silver
Gäller det alla modeller alltså även vintage eller bara av nyare slag?Det är jättelätt, brukar räcka med att trycka av dem med hjälp av tummen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gäller det alla modeller alltså även vintage eller bara av nyare slag?Det är jättelätt, brukar räcka med att trycka av dem med hjälp av tummen.
Detta är ett populärt ämne som vi har diskuterat en hel del i denna tråd, kan man lugnt påstå.Gäller det alla modeller alltså även vintage eller bara av nyare slag?
Någon som är sugen på swing lugs så hojta till så sköter jag betalning och kontakt. 500r/st plus frakt. Tänkte själv klicka hem två par innan dagen är slut.
Meshok
meshok.net
Vackert "baklock" med ATM!! Grymt!!Tack för påpekandet (och skarpa ögon!) Det är inte riktigt så illa som det ser ut, men den fjäderpinnen skall jag definitivt byta ut!
Edit. En fördel med nato-band är att man inte tappar klockan även om en fjäderpinne släpper, men det är klart, det ser ju lite amatörmässigt ut med en klockan som hänger på trekvart...
(konstigt uttryck fö: "att hänga på trekvart")
Själv har jag inte lyckats trycka av dem med tummen, förutom en som satt alldeles för löst, men jag är väl lite späd. Däremot brukar det gå relativt smidigt med en boettkniv. Någon gång fick jag ta hjälp av en bordskniv som bräckjärn.Det är jättelätt, brukar räcka med att trycka av dem med hjälp av tummen.
Det var ju en bra idé.Snacka bund igen då Ett smalt bund passade bra som ett brett band på tunnan.
Snacka bund igen då Ett smalt bund passade bra som ett brett band på tunnan.
Bra vänner skall man hålla fast vid!Fick bli samma vän idag igen! Glad valborg och ryssfredag!
Det är så sant som det e sagtBra vänner skall man hålla fast vid!
Kul, ja det där gillar jag skarpt! Dock har frimärkssamlandet för länge sedan ersatts med armbandsur!Tips för nån som gillar den ryska rymdprogrammet!
CCCP Sputnik rymdresor x8 (Magyar Posta) 1960-tal
Utropspris: 20 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-06-09 15:57:27. Köp & sälj begagnade & oanvända Frimärken från övriga Europa på Tradera.www.tradera.com
Be honom skriva innehåll,vikt och värde på engelska och i $ så brukar det funka bra och jag lider med dig kompis!Nu har jag också fått en klocka returnerad utan förklaring. Tyckte att det var snabba puckar från Armenien då den skickades förra veckan i låg i tullen, men idag dök detta upp i Postnords app Vad ska jag meddela säljaren att uppge för uppgifter för att det ska fungera nästa gång?
Jo, jag misstänker att det var det som saknades. Inget jag tänkte på själv heller att upplysa om innan han skickade. Ja, surt är det. Förstår inte varför de inte bara kan kontakta mottagaren. Jag har värdet, annonsen med bild och info, vår konversation där affären görs upp osv. Skulle spara tid och resurser för alla parter.Be honom skriva innehåll,vikt och värde på engelska och i $ så brukar det funka bra och jag lider med dig kompis!
Ja det är värde som saknas,man blir så trött på att de direkt skickar paketen med vändande flyg om det saknas....Jo, jag misstänker att det var det som saknades. Inget jag tänkte på själv heller att upplysa om innan han skickade. Ja, surt är det. Förstår inte varför de inte bara kan kontakta mottagaren. Jag har värdet, annonsen med bild och info, vår konversation där affären görs upp osv. Skulle spara tid och resurser för alla parter.
Här är för övrigt bilden som säljaren skickade innan.
När chefen fyller 75 måste man ju köra ”gult” och blått!
Glad Ryssfredag mina vänner!