• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Den bezeln är ju liksom lite knuten till just den tavlan, men visst är den lite cool.
Här är en annan ball original bezel

1622133399011.png

1622133398680.png
 

Vostok

Audemars
Prisvärd 👌🏻😅
Ja med tanke på att den är i nyskick så är den nog det.. Såg att hela klockan i mögligt skick ligger ute för nästan 250 000kr (tur man samlar på Vostok) :D
Dock gillar jag den gamla Fifty Fathoms men inte priset :D

 

TotteH

Patek
2-Faktor
Ja med tanke på att den är i nyskick så är den nog det.. Såg att hela klockan i mögligt skick ligger ute för nästan 250 000kr (tur man samlar på Vostok) :D
Dock gillar jag Fifty Fathoms men inte priset :D

Visst gillar man FF. Men lär ju aldrig komma i min ägo 😅
 

Delgada

Patek
Ja med tanke på att den är i nyskick så är den nog det.. Såg att hela klockan i mögligt skick ligger ute för nästan 250 000kr (tur man samlar på Vostok) :D
Dock gillar jag den gamla Fifty Fathoms men inte priset :D

Jag gick in på länken... råkade klicka på en knapp som det stod "buy" på. Gjorde jag nåt dumt då?
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Ja med tanke på att den är i nyskick så är den nog det.. Såg att hela klockan i mögligt skick ligger ute för nästan 250 000kr (tur man samlar på Vostok) :D
Dock gillar jag den gamla Fifty Fathoms men inte priset :D

Och så tycker vi att några tusenlappar för en NVCh-30 är för dyrt 😀💙
 

Delgada

Patek
Kände behov av att leka lite med kameran. Kul återseende då den här klockan har legat i lådan en månad nu.
Det blir lätt så med datumklockor tycker jag . "Ska jag sätta igång och snurra eller ska jag vänta, det blir ju snart rätt datum..."
Men nu är den i tjänst igen!
20210528_105526.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Har också ett paket som väntar på posten, får se vad de hittar på denna gång... Samt minst en omsändning på gång ifrån Ryssland för ett av de paket de skickade tillbaka.

Trevlig ryssfredag! Härligt med lite bättre väder igen, hoppas helgen blir ok!

Pobeda CCCP dagens klocka i halvsol.
20210528_124637.jpg
 

Delgada

Patek
Sommardinkan.....byte av band är det tänkt. Vad föreslår ni?
Inte ens jag skulle föreslå bund till en sån sommar-modd.😄
Nej jag föreslår vitt silicone. Tex detta.
My2CsM-K8008-weiss20-Uhrenarmband.jpg

 

Rikala

Patek
2-Faktor
Senast ändrad:
Topp