Vostok
Guld
Här är en annan ball original bezelDen bezeln är ju liksom lite knuten till just den tavlan, men visst är den lite cool.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är en annan ball original bezelDen bezeln är ju liksom lite knuten till just den tavlan, men visst är den lite cool.
Här är en annan ball original bezel
Ja det är nog lite svår..Ah, en till o lägga på inköpslistan... Svår o få tag på gissar jag?
PrisvärdDet här vore väl en lämplig bezel att modda om så den passar en Vostok?
| eBay
Find many great new & used options and get the best deals for at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Ja med tanke på att den är i nyskick så är den nog det.. Såg att hela klockan i mögligt skick ligger ute för nästan 250 000kr (tur man samlar på Vostok)Prisvärd
Visst gillar man FF. Men lär ju aldrig komma i min ägoJa med tanke på att den är i nyskick så är den nog det.. Såg att hela klockan i mögligt skick ligger ute för nästan 250 000kr (tur man samlar på Vostok)
Dock gillar jag Fifty Fathoms men inte priset
Blancpain Vintage Fifty Fathoms Aqua-Lung Diver Orologio | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Blancpain Vintage Fifty Fathoms Aqua-Lung Diver Orologio at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jag gick in på länken... råkade klicka på en knapp som det stod "buy" på. Gjorde jag nåt dumt då?Ja med tanke på att den är i nyskick så är den nog det.. Såg att hela klockan i mögligt skick ligger ute för nästan 250 000kr (tur man samlar på Vostok)
Dock gillar jag den gamla Fifty Fathoms men inte priset
Find many great new & used options and get the best deals for Blancpain Vintage Fifty Fathoms Aqua-Lung Diver Orologio at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Och så tycker vi att några tusenlappar för en NVCh-30 är för dyrtJa med tanke på att den är i nyskick så är den nog det.. Såg att hela klockan i mögligt skick ligger ute för nästan 250 000kr (tur man samlar på Vostok)
Dock gillar jag den gamla Fifty Fathoms men inte priset
Känner jag denna tråden rätt så kommer alla svara bundband, men jag tycker att ett orange & svart Nato skulle se bra utSommardinkan.....byte av band är det tänkt. Vad föreslår ni?
Hahaha....jag tror som du, men bundband går bort. Jag tänker mig något ljusare än svart men vet inte vad.Känner jag denna tråden rätt så kommer alla svara bundband, men jag tycker att ett orange & svart Nato skulle se bra ut
Jag gillar länk, så tycker det är bra som det ärSommardinkan.....byte av band är det tänkt. Vad föreslår ni?
Inte ens jag skulle föreslå bund till en sån sommar-modd.Sommardinkan.....byte av band är det tänkt. Vad föreslår ni?
Typ såhär, tex.Känner jag denna tråden rätt så kommer alla svara bundband, men jag tycker att ett orange & svart Nato skulle se bra ut
Sommardinkan.....byte av band är det tänkt. Vad föreslår ni?
Mmmmm den där bezelen måste komma från en riktig raritet!Trevlig fredag!
Exakt så. ÄlskartTyp såhär, tex.