De här blev nyligen min nya sommarfavorit, tack vare en lyckad byteshandel med @Delgada, som har en närmast otyglad fäbless för bundExakt så. Älskart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De här blev nyligen min nya sommarfavorit, tack vare en lyckad byteshandel med @Delgada, som har en närmast otyglad fäbless för bundExakt så. Älskart
Nato är alltid en bra ersättare på sommaren till den rassliga kult-länken.Sommardinkan.....byte av band är det tänkt. Vad föreslår ni?
Så snyggSkönt att sommaren gör sig påmind.
Ett par bilder på min fredagsdinka. Sent, jag vet. Jag skyller på att jag jobbar natt.
Vart hitta du dessa band? Skulle vilja ha lite roliga färger till sommaren.Nato är alltid en bra ersättare på sommaren till den rassliga kult-länken.
Vill man vara lite extra crazy kan man försöka hitta fler färger ur klockan, TYP detta (ok, du har inget blått - men lite av vad jag menar)
Eller detta:
Eller varför inte testa ett MN-strap:
Jag bara bild-googlade "nato strap orange red" och valde dina bilder.Vart hitta du dessa band? Skulle vilja ha lite roliga färger till sommaren.
Vart hitta du dessa band? Skulle vilja ha lite roliga färger till sommaren.
Jag bara bild-googlade "nato strap orange red" och valde dina bilder.
Vill man testa lite "billigt och kul" i 3913 st versioner och färger skulle jag tipsa om Cheapestnatostraps.
Ser inte ut att vara det, men är ett svenskt bolag.
Ok kvalitet. Mkt bra priser.
Har nästan allt och lite till!
Tror det är en repa och inte en spricka om du inte bytte bezel med en yxa vill säga??Bytte till Vonstok
Såg, när jag tog bild, att jag lyckats få en spricka i glaset när jag bytte bezel... Tur att det är billigt att köpa nytt
Bezeln bråkade en del... är det en repa är den djupTror det är en repa och inte en spricka om du inte bytte bezel med en yxa vill säga??
Den repan putsar du lätt bort!!
Kul och spännande funderingar. Jag tänker samma om de (ändå) rätt många/olika gummi-/dykarband man såg på amphibians på 80- och 90-tal.En sak jag tänkte på när jag såg en Amphibia på Meshok var varför "småprickiga" (vet inte om de har något namn) bezels syns till väldigt sällan. Jag förstår ju att de generellt inte är lika vanliga, men de är ju ändå standardbezel på flera amphibias. I kataloger från 90-talet ses de på flera olika modeller, men det är sällan man ser dem. Med tanke på "frankens" både från fabrik (får vi väl ändå anta till viss del) och ihopplock efterhand så borde det skymta till fler på begagnatmarknaden.
Någon med förklaring/gissning? Kan det vara så enkelt att de tog de slut på fabriken eller slutade tillverkas av någon anledning?
Exempel på katalogbild: