Okej.. det verkar som att den finns i lager om man har hemsidan på tyska, väljer man engelska så finns den inte.. luktar diskriminering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej.. det verkar som att den finns i lager om man har hemsidan på tyska, väljer man engelska så finns den inte.. luktar diskriminering
Kanonbra tack då kan jag pyssla ikväll om tid blir över.Japp!! Jag har använt liknade och även ABU:s silikonfett för kastspörullar när jag ej hittat något annat..
Grymt snygg urtavla!! Den där är ej vattentät så du vet, men det kanske du redan har koll påKanonbra tack då kan jag pyssla ikväll om tid blir över.
Idag kom den 3 dagar tog det från Polen, DHL. Riktigt snabb frakt. Köpte den på Chrono 24. Har ju en förkärlek till flygplan så del passar ju bra på så vis. Fixade på ett armband som låg hemma
Ne precis 10atm, men pallar väl en tvätt under kranen ? Är ju iaf skruvad kronaGrymt snygg urtavla!! Den där är ej vattentät så du vet... Inte bada med den alltså
Torsdagstips! Ser korrekt och fin ut förutom ena paddelvisaren. Kommer i burken. Är fortfarande i lågt pris. Kan väl kanske bortse att säljaren skriver att den är från -77. Gissar att han utgår från burkens nummer.
Check out the lot on the "Meshok" internet auction https://meshok.net/en/item/241428824
Nu är den beställd tillsammans med några gummistraps från cheap natostrapsBeställ en på mobilen
Man ska ju kolla på helheten när man kollar på de där klockorna. Jag reagerade lite på den här bilden:Torsdagstips! Ser korrekt och fin ut förutom ena paddelvisaren. Kommer i burken. Är fortfarande i lågt pris. Kan väl kanske bortse att säljaren skriver att den är från -77. Gissar att han utgår från burkens nummer.
Check out the lot on the "Meshok" internet auction https://meshok.net/en/item/241428824
Man ska ju kolla på helheten när man kollar på de där klockorna. Jag reagerade lite på den här bilden:
Jag har inte hunnit kolla så noga men har för mig att boetten ska vara formad som en "båge" på NVCh-30 och inte ha den där platta delen i mitten.
Som sagt, man ska kolla på helheten och knske inte hänga upp sig för mycket på detaljer. Plåtburkarna brukar vara svåra att hitta.
Det är mycket som är rätt på klockan i annonsen och man ska se på helheten men det vore tråkigt om någon som letar efter en helt perfekt generation 2 NVCh-30 tror att de hittat en pefekt klocka. Diskussionen här kan bli lång, och jag ska till jobbet snart. Det var någon annan detalj som jag också reagerade på.Helt rätt!! Jag va inte så intresserad av klockan så kollade knappt Va bara tu numret som jag intresserade mig för
Man ska ju kolla på helheten när man kollar på de där klockorna. Jag reagerade lite på den här bilden:
Jag har inte hunnit kolla så noga men har för mig att boetten ska vara formad som en "båge" på NVCh-30 och inte ha den där platta delen i mitten.
Som sagt, man ska kolla på helheten och knske inte hänga upp sig för mycket på detaljer. Plåtburkarna brukar vara svåra att hitta.
Well, 22 mm med rätta atributt i övrigt. Skulle kalla denna en 100% legit NVCh-30 med en dålig visare.Helt rätt!! Jag va inte så intresserad av klockan så kollade knappt Va bara tu numret som jag intresserade mig för
Även att dom ej visar hur lugghålet ser ut tyder ju på att det är omslipade luggar.. Man vill se frässpåret som är fiskfjäll mönstrad över hela ytan i hålet och inga kanter efter Olegs fil på sidorna..Det är mycket som är rätt på klockan i annonsen och man ska se på helheten men det vore tråkigt om någon som letar efter en helt perfekt generation 2 NVCh-30 tror att de hittat en pefekt klocka. Diskussionen här kan bli lång, och jag ska till jobbet snart. Det var någon annan detalj som jag också reagerade på.
Det är någonting här med bakboetten också. De brukar vara "borstade" på 2nd generation men den här ser blankpolerad ut. Loggan sitter ordentligt på "sniskan".Helt rätt!! Jag va inte så intresserad av klockan så kollade knappt Va bara tu numret som jag intresserade mig för
Det är någonting här med bakboetten också. De brukar vara "borstade" på 2nd generation men den här ser blankpolerad ut. Loggan sitter ordentligt på "sniskan".
Alla väljer själv vad de vill vara med och bjuda på och det finns fina detaljer på den där klockan. Burken ser fin ut. Stanna upp och tänk innan ni bjuder på auktionen, tycker jag.Ja det har du rätt i. tyckte även att texten i övre bågen sväller ut i metallen så det blir en bula runt vissa bokstäver? men det kanske bara är en synvilla?
Spöktåget på Gröna Lund va?Alla väljer själv vad de vill vara med och bjuda på och det finns fina detaljer på den där klockan. Burken ser fin ut. Stanna upp och tänk innan ni bjuder på auktionen, tycker jag.
Det där är alldeles för många hjärnblödningar och otroligt mycket svavelosande svordomar över Postnord för mig att klara av!! Du gör det bra som pallar det där!!What's that "köpstopp" everyone is talking about?
Det där är alldeles för många hjärnblödningar och otroligt mycket svavelosande svordomar över Postnord för mig att klara av!! Du gör det bra som pallar det där!!
Jag håller tummarna för dig och hoppas du tar dig igenom allt med hälsan i behåll!!
What's that "köpstopp" everyone is talking about?
En sån där sibirisk tågvideo skulle sitta fint för att komma i rätt semestermode, dela gärna med digJo, jag har 14 klockor på väg trots köpstopp
Får lugna mig lite nu, har ju semester
Varken köpstopp, semester eller någon annan naturlag har stoppat mig men Postnord har verkligen satt stopp för mitt samlande..Jo, jag har 14 klockor på väg trots köpstopp
Får lugna mig lite nu, har ju semester
En sån där sibirisk tågvideo skulle sitta fint för att komma i rätt semestermode, dela gärna med dig
Lite väl stressigt på det postkontoret tycker jag men bra att det fanns elektronika nummerlapp, futuristisktKan bjuda på den här tills jag hittar en riktigt spännande tågvideo
Två av klockorna är här i Sverige på ett andra besök så viss stress finns det Tack!Det där är alldeles för många hjärnblödningar och otroligt mycket svavelosande svordomar över Postnord för mig att klara av!! Du gör det bra som pallar det där!!
Jag håller tummarna för dig och hoppas du tar dig igenom allt med hälsan i behåll!!
Japp, i förrigår var det det.Spöktåget på Gröna Lund va?