Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så ruskigt bra den där!Ägaren är tröttare än klockan...
Fortfarande kvar... Äntligen lite mer stänk på glaset!
Den är så ruskigt bra den där!
Mycket snygga!
TackMycket snygga!
Snygg klocka och snyggt tagna bilder!Jag slänger in ett par bilder på min omformade tunna:
Den där är för j..a bra!man blir sugen på att fixa liknande!Har blivit med 160 och det var en positiv överraskning Jäkligt trevliga former på den boetten
Grym klocka, får man fråga var du köpte ifrån? Har letat som en galning men verkar vara OOS överalltRegnig start på dagen nu mjölkning med den ryska inhopparen
Jag letade också som en galning men var slut överallt.Grym klocka, får man fråga var du köpte ifrån? Har letat som en galning men verkar vara OOS överallt
Ah det är så illa alltså :/ ja de ser grymt nice ut, känns som det perfekta substitutet när man inte inte vill plöja 80k på en PaneraiJag letade också som en galning men var slut överallt.
Till slut la jag upp en köpes annons här på KS och fick napp på 2 dagar och slog till direkt.
Hoppas verkligen du kan hitta en för dom är fantastiska
Ja de är ju en liten "rysspanna" men ändå på sitt egna sätt. Det är inte så många som säljer dom heller pga av att de är så billiga. Jag skulle inte ens släppa iväg den för 5000 kr om jag blev erbjuden så nöjd är jag. Kvaliteten är ju väldans fin på dom också.Ah det är så illa alltså :/ ja de ser grymt nice ut, känns som det perfekta substitutet när man inte inte vill plöja 80k på en Panerai
Finns på fabrikens sida men ej i shopen så tillverkas nog men slut för tillfället?Ja de är ju en liten "rysspanna" men ändå på sitt egna sätt. Det är inte så många som säljer dom heller pga av att de är så billiga. Jag skulle inte ens släppa iväg den för 5000 kr om jag blev erbjuden så nöjd är jag. Kvaliteten är ju väldans fin på dom också.
Är det någon på forumet som vet tillgången på dessa? Denna är ju från mars i år så de tillverkas ju fortfarande, kankse bara är nån sorts flaskhals i tillverkningen?
Då är de bara att ha is i magen för den som är intresserad.Finns på fabrikens sida men ej i shopen så tillverkas nog men slut för tillfället?
Чистопольский часовой завод Восток - официальный сайт. Амфибия 170548
Чистопольский часовой завод Востокvostokinc.com
Senast jag handlade därifrån nu i våras var det nederländska posten som skötte frakten. Allt funkade perfekt. Ca 3 veckors leveranstid. Post mord hade ingen chans att förstöra något.Ni som handlat från vostok-watches24.com hur fungerar frakten? Är det satans Postnord inblandad på något vis då det tydligen sänds från Ryssland?
Riskerar man samma strul som vanligt med tull/gisslandrama, hjärnblödning och ovisshet samt återsändande av delarna??
"bild för uppmärksamhet"
Jag mailade nyss Vostok 24 och frågade om när den kommer in på igen, jag återkommer när jag har fått svarFinns på fabrikens sida men ej i shopen så tillverkas nog men slut för tillfället?
Чистопольский часовой завод Восток - официальный сайт. Амфибия 170548
Чистопольский часовой завод Востокvostokinc.com
Jag kollade nu precis och vad jag kunde se finns de att tillgå på vostok-watches24 nu.Grym klocka, får man fråga var du köpte ifrån? Har letat som en galning men verkar vara OOS överallt
Men det låter ju nästan för bra för att vara sant!! Tack för svar då kan jag beställa delar därifrån utan inblandning av Postmord.. Fantastiskt!!Senast jag handlade därifrån nu i våras var det nederländska posten som skötte frakten. Allt funkade perfekt. Ca 3 veckors leveranstid. Post mord hade ingen chans att förstöra något.
Ni som handlat från vostok-watches24.com hur fungerar frakten? Är det satans Postnord inblandad på något vis då det tydligen sänds från Ryssland?
Riskerar man samma strul som vanligt med tull/gisslandrama, hjärnblödning och ovisshet samt återsändande av delarna??
"bild för uppmärksamhet"
Ah det är så illa alltså :/ ja de ser grymt nice ut, känns som det perfekta substitutet när man inte inte vill plöja 80k på en Panerai
Nu säger du alltså att det kan bli värre??Frågan är vad som händer nu med de nya reglerna från 1e juli?
Nu säger du alltså att det kan bli värre??
Typ att dom bränner alla inkommande paket direkt vid ankomst?? Jag ska börja samla på mask istället så slipper jag Postnord helt...
Wow!Ni som handlat från vostok-watches24.com hur fungerar frakten? Är det satans Postnord inblandad på något vis då det tydligen sänds från Ryssland?
"bild för uppmärksamhet"