• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Ägaren är tröttare än klockan...

20210707_181207.jpg


Fortfarande kvar... Äntligen lite mer stänk på glaset!
 

xuper

Cartier
2-Faktor
Jag letade också som en galning men var slut överallt.
Till slut la jag upp en köpes annons här på KS och fick napp på 2 dagar och slog till direkt.
Hoppas verkligen du kan hitta en för dom är fantastiska
Ah det är så illa alltså :/ ja de ser grymt nice ut, känns som det perfekta substitutet när man inte inte vill plöja 80k på en Panerai 🥳
 

Vostok

Audemars
Ni som handlat från vostok-watches24.com hur fungerar frakten? Är det satans Postnord inblandad på något vis då det tydligen sänds från Ryssland?
Riskerar man samma strul som vanligt med tull/gisslandrama, hjärnblödning och ovisshet samt återsändande av delarna??

1625737846734.png

"bild för uppmärksamhet" ;)
 
Senast ändrad:

hepanter

Patek
2-Faktor
Ah det är så illa alltså :/ ja de ser grymt nice ut, känns som det perfekta substitutet när man inte inte vill plöja 80k på en Panerai 🥳
Ja de är ju en liten "rysspanna" men ändå på sitt egna sätt. Det är inte så många som säljer dom heller pga av att de är så billiga. Jag skulle inte ens släppa iväg den för 5000 kr om jag blev erbjuden så nöjd är jag. Kvaliteten är ju väldans fin på dom också.
Är det någon på forumet som vet tillgången på dessa? Denna är ju från mars i år så de tillverkas ju fortfarande, kankse bara är nån sorts flaskhals i tillverkningen?
 

Vostok

Audemars
Ja de är ju en liten "rysspanna" men ändå på sitt egna sätt. Det är inte så många som säljer dom heller pga av att de är så billiga. Jag skulle inte ens släppa iväg den för 5000 kr om jag blev erbjuden så nöjd är jag. Kvaliteten är ju väldans fin på dom också.
Är det någon på forumet som vet tillgången på dessa? Denna är ju från mars i år så de tillverkas ju fortfarande, kankse bara är nån sorts flaskhals i tillverkningen?
Finns på fabrikens sida men ej i shopen så tillverkas nog men slut för tillfället?
 

Delgada

Patek
Ni som handlat från vostok-watches24.com hur fungerar frakten? Är det satans Postnord inblandad på något vis då det tydligen sänds från Ryssland?
Riskerar man samma strul som vanligt med tull/gisslandrama, hjärnblödning och ovisshet samt återsändande av delarna??

1625737846734.png

"bild för uppmärksamhet" ;)
Senast jag handlade därifrån nu i våras var det nederländska posten som skötte frakten. Allt funkade perfekt. Ca 3 veckors leveranstid. Post mord hade ingen chans att förstöra något.😁
 

xuper

Cartier
2-Faktor

Rikala

Patek
2-Faktor
Ni som handlat från vostok-watches24.com hur fungerar frakten? Är det satans Postnord inblandad på något vis då det tydligen sänds från Ryssland?
Riskerar man samma strul som vanligt med tull/gisslandrama, hjärnblödning och ovisshet samt återsändande av delarna??

1625737846734.png

"bild för uppmärksamhet" ;)

Frågan är vad som händer nu med de nya reglerna från 1e juli?
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Ah det är så illa alltså :/ ja de ser grymt nice ut, känns som det perfekta substitutet när man inte inte vill plöja 80k på en Panerai 🥳

Jag köpte min med den blåa tavlan (i maj var det väl), från vostok24, bara den som var inne då. Grymt nöjd!

Annars har jag byggt en egen "Panna" av kinadelar, blev helt ok den med...

 

Rikala

Patek
2-Faktor
Nu säger du alltså att det kan bli värre??
Typ att dom bränner alla inkommande paket direkt vid ankomst?? Jag ska börja samla på mask istället så slipper jag Postnord helt... :(

Det kan alltid bli värre 😉


Börjar du samla på mask tror jag tyvärr du kommer "behöva" köpa några från ryssland med 😉

Screenshot_20210708-121654_Chrome.jpg
 
Topp