• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
2-Faktor
Luch lördag vänner❤️😊!
image.jpg
 

Samlarn

Rolex
Raketa Record
Roterar med klockor i samlingen. Den här är en av de snyggaste klockorna, tycker jag. Typisk kostymklocka. Synd att jag inte har kostym så ofta.
Kallas ofta "Record" eftersom det var populärt att slå alla möjliga typer av rekord när den kom, enligt Raketa.
IMG_20210724_182506.jpg
IMG_20210724_182352.jpg
IMG_20210724_182342.jpg
IMG_20210724_182413.jpg
 

Kreacon

Audemars
Såg ut som att vostok-watches24 fått in en leverans av 170-serien, så lade en beställning på en 170548 :) Någon som har en aning om "curved rubber straps" (ex https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-svart-22mm/) passar? lite osäker på om denna typ av band har några ytterligare krav än bandbredden?
Mötet mot boetten på 170 är rakt, så du kan inte sätta på ett curved-gummi på den. Eller kan kanske men det kommer se väldigt underligt ut. 🙃
Finns ju massa andra superba band med raka ändar hos watchwear. Jag har tropics och ett waffle som jag är mycket nöjd med.
 

ShogunB

Omega
Jag blev inspirerad av allt snack om om vostok-watches24 och kollade in där. Det var dumt. Blev en 811306, manuell med tank-urtavla. Tänkte först köpa en begagnad zakaz mo, men för €30 kan man inte säga nej.

Nästa får dock bli en scuba dude. Kanske begagnad. Eller en Sturmanskie Gagarin.
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jag blev inspirerad av allt snack om om vostok-watches24 och kollade in där. Det var dumt. Blev en 811306, manuell med tank-urtavla. Tänkte först köpa en begagnad zakaz mo, men för €30 kan man inte säga nej.

Nästa får dock bli en scuba dude. Kanske begagnad. Eller en Sturmanskie Gagarin.

Hehe, välkommen in i träsket... Helt omöligt o hitta ut igen! 😉
 
Topp