Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag mossbekämpning på taket...
Sorry om noobig fråga; men det är inte orginal-bezeln va? Jävligt sexig dock!Vafalls... ingen sommarmodd?
Näe. Den här veckan tillhör jag den arbetande klassen.
Det är underbart med mycket plexi!Blir mycket plexi med den här tunna bezelen
Att medels stålborste och skrapa gå igenom takpanna för takpanna är hur kul som helst, så visst. Men, jag ringer dig, ring inte mig.Perfekt! Det där ser ju lätt ut, du kan få ta mitt tak när du är klar!
God vän till mig lejde bort allt. 6000 bagare för total borttagning på större tak. "Gift" så att allt dog på taket, och en "coating" så det svårare fick fäste i framtiden.Att medels stålborste och skrapa gå igenom takpanna för takpanna är hur kul som helst, så visst. Men, jag ringer dig, ring inte mig.
Nej det är helt riktigt. Originalbezeln är utbytt mot den här.Sorry om noobig fråga; men det är inte orginal-bezeln va? Jävligt sexig dock!
Snyggt matchatTrevlig måndag kamrater!
Grymt fin ha begäret på en scuba dude blir ju inte mindre för varje dag direktByter till gammal favorit-Neptun på svenskt älg-läder.
Bara att låsa in honom i lådan igen!När man dammar av sin ScubaKille och datumet visar 27 den 26:e. Då har man väl korrektdatumdispens?
Ang. Neptune är min tillbaka i Ryssland igen för andra(!) gången. Vore kul om man kunde få en förklaring iaf andra gången den skickas tillbaka...Byter till gammal favorit-Neptun på svenskt älg-läder.
Ang. Neptune är min tillbaka i Ryssland igen för andra(!) gången. Vore kul om man kunde få en förklaring iaf andra gången den skickas tillbaka...
Neptun med en guldfisk-urtavla som jag aldrig sett förr!! Cool!!
Här snackar vi dykning på hög (låg?) nivå!!!Neptun med en guldfisk-urtavla som jag aldrig sett förr!! Cool!!
Regnig?? Här är det 25,9 grader i skuggan och stigande, molnfritt med stekande sol... (Ännu en dag i jordkällaren).Som sagt, Tonneau-tisdag denna regniga dag.