Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, eller kanske 4:e kvartalet -57?Zvezda-Zöndag! Äntligen kom den fram, den lilla tunnformade damzvezdan! Här brevid min herrzvezda!
Baksidan
Tavlan
Insidan. Märkt med 4-57 som jag antar är tillverkningsdatum? Mao april 57
Ja, eller kanske 4:e kvartalet -57?
Välbehövlig matsäck under vandring.
Edit: Fyller på med lite fler bilder från samma plats.
Det samma säger jag!Trevlig söndag ryssvänner.
Härligt ser riktigt avkopplande ut och en trogen följeslagare längs handledenVälbehövlig matsäck under vandring.
Edit: Fyller på med lite fler bilder från samma plats.
Fantastiskt braDet samma säger jag!
DetsammaTrevlig söndag ryssvänner.
Tack!det är en Homage på 3e generationen av NVHh-30 dykaren som jag har gjort!Fantastiskt bra
Tänk om man vore lite händig och kunde göra nåt liknande. Har du någon kortfattad historia hur du genomförde bygget?Tack!det är en Homage på 3e generationen av NVHh-30 dykaren som jag har gjort!
Ryska urverken märktes alltid med ”kvartal” - ”år”.Zvezda-Zöndag! Äntligen kom den fram, den lilla tunnformade damzvezdan! Här brevid min herrzvezda!
Baksidan
Tavlan
Väntat över en månad på två ur, ett från Nizhniy Novgorod i Ryssland och ett från Moldavien. Tracking fungerar inte på ryssen, och Moldavienuret har enl tracking legat i Slovakien sedan 21 juli. Inga brev eller sms om tull i sikte.
Är det i överkant mot vad ni andra upplevt eller lever hoppet?
Det var en albatross boett som nån hade gjort en nvch tavla till men hade fel lume(läbbigt gul/orange) och fel bezel samt 200m baklock.Tänk om man vore lite händig och kunde göra nåt liknande. Har du någon kortfattad historia hur du genomförde bygget?
Testa den här:Väntat över en månad på två ur, ett från Nizhniy Novgorod i Ryssland och ett från Moldavien. Tracking fungerar inte på ryssen, och Moldavienuret har enl tracking legat i Slovakien sedan 21 juli. Inga brev eller sms om tull i sikte.
Jag har haft strul från moldavien med och det tog nästan 3 månader.Väntat över en månad på två ur, ett från Nizhniy Novgorod i Ryssland och ett från Moldavien. Tracking fungerar inte på ryssen, och Moldavienuret har enl tracking legat i Slovakien sedan 21 juli. Inga brev eller sms om tull i sikte.
Härlig historia, det är nåt visst när man hållit på själv och plockar ihop, den är riktigt finDet var en albatross boett som nån hade gjort en nvch tavla till men hade fel lume(läbbigt gul/orange) och fel bezel samt 200m baklock.
När den kom hem så servade jag verket,lumade om tavlan och visarna,köpte ett 300m baklock av en fin forumvän,bytte till rätt bezel och fick tag på ett högt glas som jag pressade i.
Tack!jo det är kul att pyssla men det är bra med hyffsade verktyg med för det gör jobbet lättare.Härlig historia, det är nåt visst när man hållit på själv och plockar ihop, den är riktigt fin
Faktiskt första gången vi är här på sommaren. Har åkt hit vintertid och varit helfrälsta sedan mitten av 80-talet.Härligt!där uppe är det fint både sommar o vinter.
Exakt så är jag ganska övertygad om att det är.Ja, eller kanske 4:e kvartalet -57?
Ääälskar Zvezda! Skicket på baksidan på dam-Zvezdan är ju helt fantastiskt!Zvezda-Zöndag! Äntligen kom den fram, den lilla tunnformade damzvezdan! Här brevid min herrzvezda!
Baksidan
Tavlan
Förvånande! Köpt därifrån två gånger tidigare av samma säljare och det har tagit max 2 veckor. Det var förvisso ett par år sedan.Jag har haft strul från moldavien med och det tog nästan 3 månader.
Oxå haft superstrul med Moldavien. Och säljaren sa i sin tur att han haft ett hävla mekk med svenska tullen senaste tiden.Förvånande! Köpt därifrån två gånger tidigare av samma säljare och det har tagit max 2 veckor. Det var förvisso ett par år sedan.
Det måste vara nytt, eller så har jag bara haft en jävla tur. Men senast jag handlade därifrån var innan Covid. Samma säljare de gångerna son nu.Oxå haft superstrul med Moldavien. Och säljaren sa i sin tur att han haft ett hävla mekk med svenska tullen senaste tiden.
Tror ev det är nåt nytt i import bla bla.Det måste vara nytt, eller så har jag bara haft en jävla tur. Men senast jag handlade därifrån var innan Covid. Samma säljare de gångerna son nu.