Jädrar vilka vackra vyer!Kvällspromenad och utfodring inför imorgon bitti bjuder på några bonusbilder från promenaden
Här är från kvälls kissen med vovven!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jädrar vilka vackra vyer!Kvällspromenad och utfodring inför imorgon bitti bjuder på några bonusbilder från promenaden
Ja man blir helt hänförd av sådana här kvällar. Najs klocka @BeoJädrar vilka vackra vyer!
Är det där en compressor?Jädrar vilka vackra vyer!
Här är från kvälls kissen med vovven!
Urtavlan är från en äkta Super Compressor.Är det där en compressor?
Se där ja!Ny dag, nya galenskaper...
Oj! Var får man tag i en sådan, om man får fråga?Urtavlan är från en äkta Super Compressor.
Är det där en compressor?
Precis som Samlarn säger,en äkta superkompressor tavla i en ministry mod.Urtavlan är från en äkta Super Compressor.
Både tavlan och ministryn köpte jag på Meshok som är Ryska svaret på tradera typ.Oj! Var får man tag i en sådan, om man får fråga?
Snyggt!
Kom ihåg bara att benen på tavlan sitter annorlunda på en kompressor så du måste amputera dem för att sätta den tavlan i en "vanlig" boett..Snyggt!
Snyggt, är visarna utbytta eller original. Så snyggt med paddlarJag konstaterar att Tonneau-tisdag tycks gälla även i fjällen. I bakgrunden Helags.
Paddlar är litegrann "grejen" med Vostok.Snyggt, är visarna utbytta eller original. Så snyggt med paddlar
Ny dag, nya galenskaper...
Ballt!! Måste läsa igenom allt senHa, blir nästan som min, fast jag har ett seagull-urverk i... Kul!
Mitt första riktiga bygge
Jag har länge tänkt att bygga ihop en klocka och nu har jag äntligen beställt lite delar. Allt är än så länge beställt på ebay ifrån kina, så jag får vänta ett tag innan jag kan sätta ihop den. Boetten är i pam style, fast graverad, 45mm (utan krona), gjord för ett Eta 6497. Lug vidden är 26mm...klocksnack.se
Ballt!! Måste läsa igenom allt sen
Körde du med sekunden kvar? Jag tänkte ev kapa min axel och köra utan
Ja exakt, när man tittar på de nya 090 så är de väl vanligen visare med pil dock?Snyggt, är visarna utbytta eller original. Så snyggt med paddlar
Jo, och när det är lite "extra" monteras "paddlarna".Ja exakt, när man tittar på de nya 090 så är de väl vanligen visare med pil dock?
Jo så är det.Ja exakt, när man tittar på de nya 090 så är de väl vanligen visare med pil dock?
Det finns inget deluxe med Vostok. Inte hos Amphibian iallafall. Det är Poljot och/eller Raketa som har sån't.Typ "deluxe version"