Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen vad nyfiken man blev, får genast ut o leta och buda på allt jag hittar (trots köpstopp)!!!Game day!
Idag skall alltså samtliga avstå från att bjuda på auktionen som jag glor på. Annars blir det drängastryk i grisastallet i afton. Begrips?
Vilken auktion det är? Det kan jag ju inte avslöja...
Lycka till med budandet!
Onsdag och vi går in in den första höstmånaden. Vad passar då bättre än att hänga ännu en kronograf på handleden? Denna dag Poljot Mir Edition, nr 23 av 104 tillverkade (eller blev det ens så många...?). Grym klocka oavsett.
Mja för denna gång då jag ko-rektur läste hela meningen!Kör med denna ko-lcka idag. Cccp, 17 juver. 650-boett. Ursäkta mina avsiktliga felstavningar.
Roligt, det ser vi fram emot att få grundligt presenterat!Har sagt det förr, men för j-dra cool den där!
Kan vara så att man första ryss-kronograf kan vara inhandlad och snart är på väg...
#SnartInteLikaUtanFör
Det hör faktiskt till god ton tycker jag att vi inte bjuder över varandra i denna tråd. Alltid bra om man kan fråga om råd.Game day!
Idag skall alltså samtliga avstå från att bjuda på auktionen som jag glor på. Annars blir det drängastryk i grisastallet i afton. Begrips?
Vilken auktion det är? Det kan jag ju inte avslöja...
Lycka till med budandet!
Jag tycker att det är helt rimligt; buda på alla auktioner man hittar!Fasen vad nyfiken man blev, får genast ut o leta och buda på allt jag hittar (trots köpstopp)!!!
Ko-m igen nu, vi måste lyfta nivån på inläggen till en hö-gre nivå i denna tråd!Mja för denna gång då jag ko-rektur läste hela meningen!
Det hör faktiskt till god ton tycker jag att vi inte bjuder över varandra i denna tråd. Alltid bra om man kan fråga om råd.
Roligt, det ser vi fram emot att få grundligt presenterat!
Då gissar jag att det är en Poljot Putin Edition (om den nu ens finns...)Ja, skall bli kul o se den. Inte en av de "vanliga" man ser här. Själv lite nyfiken på vad det är jag köpt (dock ingen superspeciell).
Den finns tydligen:Då gissar jag att det är en Poljot Putin Edition (om den nu ens finns...)
Är detta ks egen ko-miker tråd?Ko-m igen nu, vi måste lyfta nivån på inläggen till en hö-gre nivå i denna tråd!
Jo, vet att den finns. Rätt sugen på den med svart tavla, fast utan Putins autograf, den vill jag inte ha! Stencool klocka!Den finns tydligen:
Hö hö (nej, nu får det räcka för min del, tur att det snart är lunch)Är detta ks egen ko-miker tråd?
Jag gillar min Jeltsin Edition:Jo, vet att den finns. Rätt sugen på den med svart tavla, fast utan Putins autograf, den vill jag inte ha! Stencool klocka!
Borde inte en T-34 va perfekt att dra harv och plog med?Sen entré av bonden idag, haft fullt upp med att pressa balar.
Idag kör vi T34tankonsdag.
Min förklaring till detta köp är att de är en viktig klocka att ha i samlingen då T34 var viktig för ryssarna under kriget precis som kossorna är viktiga för mig i företaget, hoppas den förklaringen håller för ett bryt av köpstopp
Helt rätt, man bör ha minst en T34 i samlingen, men gärna två.Sen entré av bonden idag, haft fullt upp med att pressa balar.
Idag kör vi T34tankonsdag.
Min förklaring till detta köp är att de är en viktig klocka att ha i samlingen då T34 var viktig för ryssarna under kriget precis som kossorna är viktiga för mig i företaget, hoppas den förklaringen håller för ett bryt av köpstopp
Ja kanske vore något, om man får syn på ett vildsvin är det bara att bränna iväg ett skott också.Borde inte en T-34 va perfekt att dra harv och plog med?
Då behöver du inte ens skaffa dubbelmontage till MF:en om du ska ut i leråkern och ingen risk för att du smutsar ner den heller
De där va bra fint detHelt rätt, man bör ha minst en T34 i samlingen, men gärna två.
En detalj för den som är nördig:De där va bra fint det
Helt rätt, man bör ha minst en T34 i samlingen, men gärna två.
Sant. Nå, har jag råd att buda på klockan?Det hör faktiskt till god ton tycker jag att vi inte bjuder över varandra i denna tråd. Alltid bra om man kan fråga om råd.