Frugan är överlycklig nu, sturmanskien var tänkt till mig men hon kärade ner sig totalt hon älskar Luchen också
Inga dåliga klockor där inte!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frugan är överlycklig nu, sturmanskien var tänkt till mig men hon kärade ner sig totalt hon älskar Luchen också
God middag
Inledde dagen med en vulgär amerikan på armen och tandläkarbesök med barnen. Nu är ordningen återställd och tiden hålls återigen av en sobert diskret ryss.
Haha nej, det är nog det skrikigaste jag äger i klockväg just nuHehe, armbandet är inte så diskret! Dock passar det fint ihop med den blåa tavlan, snygg kombo!
Jag har handlat från Vostok-Watches24, am-diver och lite from CNS men jag har nog bland de mindre exotiska inköpskanalerna i trådenVar handlar ni extra/utbytes bezel och band i dessa tider?
Bezels var det faktiskt ett tag sedan jag köpte, men senast var det direkt från Meranom, men jag har även handlat från tredjepartsleverantören AM-DIVER:Var handlar ni extra/utbytes bezel och band i dessa tider?
Sturmanskie! Jag kikar lite efter en helgrå 86-88. Men en svart Sekonda ligger nog ännu lite högre i kurs hos mig just nu. Men vi får väl seFrugan är överlycklig nu, sturmanskien var tänkt till mig men hon kärade ner sig totalt hon älskar Luchen också
Vad gäller bezel är dessa mina favoritkanaler.Var handlar ni extra/utbytes bezel och band i dessa tider?
Jag har också handlat från eBay och Etsy.Var handlar ni extra/utbytes bezel och band i dessa tider?
Väntar in sista kossorna
Ja jag ökade väl postningsrna med ca 500% iomed köpet. Testade sturmanskie idag, hur fasen ska man kunna ha klockor som är mindre nu?Du är nöjd va? Många foton nu...
Men det är helt ok! För dj-dra cool klocka!!!
Ser grymt bra utDom få timmarna man är ledig kan man lika bra rocka sturmanskie
Fint arrangerade bilderFrugan fick äntligen sin bruna tavla
Ser ju ut som en dröm! Hojta till om du vill bli av med något så finns här säkert en kö av spekulanterSitter o funderar på om det här var ett bra köp (eller inte), köpt som reservdelar. Kanske kan få några klockor o ticka ur högen också, återstår o se...
Bara en sån bezel måste väl vara värt besväret. Unik och riktigt snygg.2a ur högen som också får överleva döden.
Fungerar, dock får jag inte bommen o fastna, verkar som om det är lite smutsigt för mekanismen, men det är ju lätt åtgärdat.
Skall göra rent visarna också och kanske sno en sekundvisare från en annan.
Tavlan har en liten defekt mitt i pannan på generalen (?), så det ser ut som att fått ett headshot, fast det kanske han förtjänar...
Sitter o funderar på om det här var ett bra köp (eller inte), köpt som reservdelar. Kanske kan få några klockor o ticka ur högen också, återstår o se...
Är det ryssar allihop?
Jag ser två stycken till vänster i högen som väldigt mycket liknar de klassiska GUL-klockorna från tidigt 90 tal.
Vad är det?
Brun klocka.Frugan fick äntligen sin bruna tavla
"Ibland klär han sig som en vanlig man och går på stan som en normalkonsument av klockor."Sitter o funderar på om det här var ett bra köp (eller inte), köpt som reservdelar. Kanske kan få några klockor o ticka ur högen också, återstår o se...
Bästa tråden alla dagar!!!!"Ibland klär han sig som en vanlig man och går på stan som en normalkonsument av klockor."
Gammalt djungelordspråk
HOARDER!!!!!!!!!!!!!!Sitter o funderar på om det här var ett bra köp (eller inte), köpt som reservdelar. Kanske kan få några klockor o ticka ur högen också, återstår o se...