Du är i gott sällskap! (OK, ingen rysk klocka, men principen!)
Tänkte först, han har ju ingen klocka på sig, men sedan såg jag den!
Jäklar vad långt upp på armen den sitter! Måste vara ett rejält långt band!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är i gott sällskap! (OK, ingen rysk klocka, men principen!)
Med det där kan man ju lugnt säga att du leder Bundesliga.På tal om bund och frysa, hämtade bandet o klockan nu på lunchen!
Bund, bundigare, bundigast!
Kommer nog inte frysa om vänster arm med denna på iallafall!!!
Ja, verkligen. Jag har tänkt tanken att ha en klocka på just det sättet nästa gång jag åker snöskoter. Måste hitta ett tillräckligt långt nato eller singel pass.Tänkte först, han har ju ingen klocka på sig, men sedan såg jag den!
Ostvok!Det dök upp två andra klockor med, den högra, en Zakaz Vostok Komandiskie med 2234.
Men vad i hela friden är den vänstra? En Vostok? Kolla loggan!
Jag vet vad det är, men vet ni?
Beo var först på den. Nedan en sida med lite info:Det dök upp två andra klockor med, den högra, en Zakaz Vostok Komandiskie med 2234.
Men vad i hela friden är den vänstra? En Vostok? Kolla loggan!
Jag vet vad det är, men vet ni?
Beo var först på den. Nedan en sida med lite info:
Ostwok - SOVIETALY™
Photos and cool information about Swiss Ostwok watches from Soviet and Russian time. Watches are from the Sovietaly™'s collection.sovietaly.it
Ministry måndag här med nu!Fortfarande Ministry-måndag här.
Kaffe, sen hem.
Mycket läder för den lille-lille-lille ...På tal om bund och frysa, hämtade bandet o klockan nu på lunchen!
Bund, bundigare, bundigast!
Kommer nog inte frysa om vänster arm med denna på iallafall!!!
Ser grymt bra ut, blev genast mer respektingivande ut med läderhandsken tillHade lite för korta handskar för att det skulle göra sig med klockan utanpå tror jag.
Får erkänna att jag är osäker på vilket tema jag egentligen följer just nu.
Ööh, jag känner att övriga kommentarer är... överflödiga.Btw, själva klockan drunknade nästan i bundet, så jag lägger upp en beskuren bild på klockan.
Vostok, 17 juveler. CCCP. Rätt trevlig och faktiskt hyfsat stor. Manuell (har inte kollat urverk ännu).
Nu är den här! Min första ryska klocka. Någon timme in i ägandet är jag väldigt nöjd. Det ska så klart på ett nytt armband men känslan är riktigt bra. Grovhuggen boett utan krusiduller och en väldigt kul ”tuxedo” tavla. Den bär precis som jag hade hoppats. Det här gav mersmak!Just köpt min första ryska klocka och väntar med spänning på att den ska anlända från Ukraina. Återkommer när den är på plats
Hamnade i Sverige den 17/10 Rätt ok (10-11 Dagar) Nu får vi se hur länge den ska ligga hos postnord för behandling Tull/Moms betalades direkt den 17:e iafHandlade en 420647 från https://online.vostokinc.com/index.php?route=product/isearch&search=420647
Får se om det funkar och vilken tid det tar.
Stort grattis. Supersnygg!Nu är den här! Min första ryska klocka. Någon timme in i ägandet är jag väldigt nöjd. Det ska så klart på ett nytt armband men känslan är riktigt bra. Grovhuggen boett utan krusiduller och en väldigt kul ”tuxedo” tavla. Den bär precis som jag hade hoppats. Det här gav mersmak!
(Slank dessutom genom tullen)
Jo vostokinc verkar vara väldigt lågt i priserna måste jag säga. Har aldrig handlat därifrån...ännu..Hamnade i Sverige den 17/10 Rätt ok (10-11 Dagar) Nu får vi se hur länge den ska ligga hos postnord för behandling Tull/Moms betalades direkt den 17:e iaf
597:- inkl frakt till sverige
118:- Moms (+avgifter vad dom nu kallar det)
715:- totalt
Hittils då, för det är väl sen det börjar bli dyrt........
beställde en annan bezel och band från meranom iaf.
Ja hur långt är ett snöreJo vostokinc verkar vara väldigt lågt i priserna måste jag säga. Har aldrig handlat därifrån...ännu..
Sen kan det bli lite dyrare med bezel och band, men inte dyrt i klocksammanhang ändå.
Fast det beror ju på hur många man ska ha innan man känner sig "klar".
Fråga folk i tråden...när är man klar?
Tack så mycket!Stort grattis. Supersnygg!
Vad är det för fel på det bandet?
Tycker det ser bra ut med svart läder till den klockan!
Är det där originalbezeln? Den ser väldigt ny ut till en vintageklocka. Men den passar!
Man får med ett sånt där jättelångt karborreband när man köper en Omega Speedmaster. Totalt oanvändbartTänkte först, han har ju ingen klocka på sig, men sedan såg jag den!
Man får med ett sånt där jättelångt karborreband när man köper en Omega Speedmaster. Totalt oanvändbart
Klar? Hvad menar herrn?Jo vostokinc verkar vara väldigt lågt i priserna måste jag säga. Har aldrig handlat därifrån...ännu..
Sen kan det bli lite dyrare med bezel och band, men inte dyrt i klocksammanhang ändå.
Fast det beror ju på hur många man ska ha innan man känner sig "klar".
Fråga folk i tråden...när är man klar?
Tack så mycket!
Tycker nog präglat läder passar bättre på lite elegantare klockor. Kan nog bli ett annat svart läder med lite grövre karaktär.
Vet inte om det är originalbezeln. Men det verkar i alla fall vara ”rätt” bezel efter att ha sett ett gäng av den här modellen eller liknande
I alla fall i kataloger (men dom säger verkligen inte allt) sitter tavlan oftare i Albatrosser (t.ex. 320), och då med ”kvart i tolv-röd” bezel.Stort grattis. Supersnygg!
Vad är det för fel på det bandet?
Tycker det ser bra ut med svart läder till den klockan!
Är det där originalbezeln? Den ser väldigt ny ut till en vintageklocka. Men den passar!