Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag trodde du bara åt nötkött för att få i dig protein
Vadå? Kattschampo är ju skitgott!Dom hade ju förkortningar på allt så inte konstigt man inte kommer ihåg allt, dock är det en av det användbaraste "verktyg" som försvarsmakten tagit fram så några såna hann man köpa på sig innan ÖoB gick över till att sälja kattschampo och sojamjölk och annat oanvändbart plast junk
Just så. Visa vem det är som kan navigera igenom det hela!Formellt och lite större möte med förvaltningsledning idag på jobbet och då vill man ju försöka utstråla lite lätt stram korrekthet. Shturmanskie drar sitt strå till stacken.
Haha ja men så är detUnderbart och få vara med när ett nytt liv kommer till världen!
Du är inte bara bonde, utan även barnmorska, eller borde man säga kalvmorska?!
Eeeh... lite inspirerad av spetsnaz filmerna?
Ok exakt vad skall man mäta med denna? Tid? Ja... men tiden för vad att bli vad?
En miniräknare?Pocket Watch Slide Rules
tinas-sliderules.me.uk
Kanske en chic pin till kavajslaget? Blott 5 kr.Formellt och lite större möte med förvaltningsledning idag på jobbet och då vill man ju försöka utstråla lite lätt stram korrekthet. Shturmanskie drar sitt strå till stacken.
Måste gå undan till arbetet idag med racingläderGodmorgon ryssvänner.
"Full patte" som de säger här i Skåne...Måste gå undan till arbetet idag med racingläder
gött dä!!!"Full patte" som de säger här i Skåne...
Lite farligt det där med att tullen tar betalt per paket de skall öppna. Blir lätt att man köper till en eller två extra klockor för att frakten inte skall bli så dyr för en klocka. Rena IKEA syndromet nästan. Man går in för att köpa en hylla men kommer hem med 4 ljustakar...
Är väl bara en tidsfråga innan man köper en klocka och tar med 5 ryska toaborstar bara för att det är billigt.
Oj. Redan färdig med den?Lagt ut denna i klocklådan på fb om någon är intresserad
Jag tog hjälp av Google translate, glasklart!gött dä!!!
Bler te å köra Kal p Dal i da!!!
Dä ä nice….
Alltid lika kul att betala 12 kr i moms plus 79 kr i avgift, NOT! OBS att det inte är momsen jag stör mig på. Har inga större problem med den delen. Dock borde tullens arbetstid vara skattefinansierad och därmed fri från avgifter. Skulle vara väldigt intressant att se om det är motsvarande upplägg med avgifter i exempelvis Tyskland vid köp från utanför EU...Lite farligt det där med att tullen tar betalt per paket de skall öppna. Blir lätt att man köper till en eller två extra klockor för att frakten inte skall bli så dyr för en klocka. Rena IKEA syndromet nästan. Man går in för att köpa en hylla men kommer hem med 4 ljustakar...
Är väl bara en tidsfråga innan man köper en klocka och tar med 5 ryska toaborstar bara för att det är billigt.
Tänk, så har jag aldrig gjort... öööh, joråsåattPrecis så tänker jag med!
Hittar jag en klocka jag gillar så kollar jag direkt vad säljaren har för övrigt och så blir det lätt minst 2 eller oftast 4-5 st klockor!
Väldans mysigKör med Gagarin Ostwok idag
I förmån för nytt köp! Är mN fattig arbetare så måste man lämna när nytt tas in mkt destruktivt.....Oj. Redan färdig med den?
Tänk på att grävlingar är hårda djur.Den här tråden är inte bra för ekonomin
Beställning på KLAS lagd.
Frugan var tveksam till min Kommande snökyffling i vinter pga av de korta skaftet. Givetvis kommer jag åla mig fram på mage till lagårn i vinter samtidigt som jag öser mig fram. Kommer de en grävling i vägen tvekar jag inte att slå ihjäl den
Ja men klarar den 15 ronder med KLAS?Tänk på att grävlingar är hårda djur.
Nästa sämre än ryska till svenskaJag tog hjälp av Google translate, glasklart!
"good morning !!! Will be tea to drive Kal p Dal in then !!! Dä ä nice…."
Intressant, var hittar jag detta?Lagt ut denna i klocklådan på fb om någon är intresserad