• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Delgada

Patek
Vacker morgon i dag med.
20211104_074754.jpg
20211104_074537.jpg

Och nu på plats på ämbetet för samhällstjänst. 😄👍
20211104_080731.jpg
 

Utvisaren

Patek
Antar att det är hårlöst under klockan numera?! 🤭

Brazilian wax har ju folk hört talas om. Men Russian wax, dvs vaxa runt handleden, är inte riktigt lika känt ännu.

Obs, blanda nu inte ihop de här begreppen när ni skall få handleden vaxad. Kan bli j-ligt obehagligt!

Men å andra sidan kanske rätt lent och fint också... kanske rent av riktigt populärt hemma i stugan... vem vet... 🥴 😂
 

MAz_666

Rolex
Brazilian wax har ju folk hört talas om. Men Russian wax, dvs vaxa runt handleden, är inte riktigt lika känt ännu.

Obs, blanda nu inte ihop de här begreppen när ni skall få handleden vaxad. Kan bli j-ligt obehagligt!

Men å andra sidan kanske rätt lent och fint också... kanske rent av riktigt populärt hemma i stugan... vem vet... 🥴 😂
Men när vi pratar om hårfria handleder är det förhoppningsvis främst @hepanter 's kossor som blir glada ...
 
Senast ändrad:

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Arbete på hemmaplan gör att klocklådorna ständigt är inom räckhåll. Därmed dagens första klockbyte till sniper-Neptune på svart originalläder inkl viklås från Vostok med riktigt grym kvalitetskänsla.
Edit: Det var fö @Rikala som plötsligt inspirerade till att det var Sniper-torsdag idag :)
20211104_111821.jpg

20211104_111834.jpg
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Arbete på hemmaplan gör att klocklådorna ständigt är inom räckhåll. Därmed dagens första klockbyte till sniper-Neptune på svart originalläder inkl viklås från Vostok med riktigt grym kvalitetskänsla.
Edit: Det var fö @Rikala som plötsligt inspirerade till att det var Sniper-torsdag idag :)
20211104_111821.jpg

20211104_111834.jpg
Tror mer de var mitt hot om skrotning som påverkade klockbytet.....
 
Gillar den men en annan vridring skulle nog göra den ännu bättre tror jag. Armbandet är original så det gnisslar betänkligt när man rör på den! 😂 😂

Hördududu... -här byts ingenting!
Det var ju just att det var klassiska delar på den som var snyggt! Klassisk tavla och klassisk vridring i en klassisk boett..👌

Grymt fina Snipers och Radio rooms som visats här i tråden nu!🙂

Men armbandet kan jag ju förstå om du vill byta.. Har du provat de med solida länkar (inte solida ändlänkar dock) från Meranom? De är klart godkända!👌
 

Utvisaren

Patek
Larmet gick.
På större kemisk anläggning innebär det direktkopplat larm till hesa Fredrik och larmsirener över hela staden. 3 hela brandkårer samt företagets egna brandkår. Dvs tar det sig blir det en j-la brasa. Själv blev jag inräknad och tog datorn hem. Kaffe intenso på det kanske?
20211104_140917.jpg
 
Senast ändrad:

Utvisaren

Patek
Hördududu... -här byts ingenting!
Det var ju just att det var klassiska delar på den som var snyggt! Klassisk tavla och klassisk vridring i en klassisk boett..👌

Grymt fina Snipers och Radio rooms som visats här i tråden nu!🙂

Men armbandet kan jag ju förstå om du vill byta.. Har du provat de med solida länkar (inte solida ändlänkar dock) från Meranom? De är klart godkända!👌
Nej jag har liksom inte moddat Vostok något mer än att korta en länkbit eller två. Men skall prova meranoms framöver.
Eller sätta en skinnbit istället? Vi får se.
 
Topp