Ja, det är riktigt lyckad. Inte så vanlig heller. Å andra sidan gillar jag även Fridge.Äntligen något vettigt från Slava!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det är riktigt lyckad. Inte så vanlig heller. Å andra sidan gillar jag även Fridge.Äntligen något vettigt från Slava!
Samma här!Godmorgon ryssvänner.
Ryssfredag startar med gröt.
Gå till banken och begär ut ett lån. Ta ett huslånÄh va fn är det ingen som är inne bjuder någonstans numera? Nu fick jag ju även en Zvezda och en Kirov. JAG HAR JU KÖPSTOPP! Har jag varit otydlig på den punktan?
Passa på att köpa lite mer. Finns tydligen i fler underbara smakerMorn just ätit en rätt äcklig chokladbar.
Även en liten inteckning borde räcka till en sjuhelv....s massa ryska armbandsur, alt knappt ett enda från ostlandet med höga berg och gökur.Gå till banken och begär ut ett lån. Ta ett huslån
Baka in en massa ryssar i det
Tack för tipset! (OBS försök till samma kameravinkel )Kaffe!!
Har redan två ryssar inmurade i källaren sedan vi la in nya klinkers. Ett litet "missöde" som Oleg sa. Tror inte det är bra för konstruktionen att hacka upp fler håligheter?Gå till banken och begär ut ett lån. Ta ett huslån
Baka in en massa ryssar i det
Wow vilken pjäs!Glad ryssfredag kamrater!
Ja, jag gillar denWow vilken pjäs!
Urk fy haha de värsta är att jag köpte ett 15 pack. Kanske skulle skicka med en bar som extra treats när jag säljer en klockaPassa på att köpa lite mer. Finns tydligen i fler underbara smaker
Aj aj, inte besudla Olegs oomkullrunkeliga rykte med tveksamma bars!Urk fy haha de värsta är att jag köpte ett 15 pack. Kanske skulle skicka med en bar som extra treats när jag säljer en klocka
Fasiken, det där bundet är en jädra käftsmäll!Glad ryssfredag kamrater!
Jäklar vad snygg den där var!TGIRF! Hemmavid vaknade vi med årets första täckande snölager liggandes på marken. Lite slirigt var det allt att ta sig till pendeltågsstationen på elcykeln. Desto mer stabilt med Slava Amphibian på handleden en dag som denna.
Tack, ja, Slavas bidrag till ryska Amphibians skiljer sig lite från trion Vostok, Poljot och Raketa genom att ha hämtat mer inspiration direkt från väst och 1960-talets designspråk. Zodiac Sea Wolf brukar ofta anges som en modell som kan ha inspirerat Slavas formgivningsavdelning. (nedan syns det väldigt tydligt ) Slavan är verkligen snygg, men kanske även mindre unik.Jäklar vad snygg den där var!
Varför kommer jag att tänka på gamle Rob?Glad ryssfredag kamrater!
Nu hamnar vi tillbaka i frågan om vattentät till 200 m automatiskt innebär bajstät till 200 m.Trevlig bajs freda på er alla
Ingen precis...Nu hamnar vi tillbaka i frågan om vattentät till 200 m automatiskt innebär bajstät till 200 m.
Ah, ja där fanns det ju lite likheter förstås - bra klocka att hämta inspiration från tycker jag då färgmixen blå/orange kan bli så jäkla rättTack, ja, Slavas bidrag till ryska Amphibians skiljer sig lite från trion Vostok, Poljot och Raketa genom att ha hämtat mer inspiration direkt från väst och 1960-talets designspråk. Zodiac Sea Wolf brukar ofta anges som en modell som kan ha inspirerat Slavas formgivningsavdelning. (nedan syns det väldigt tydligt ) Slavan är verkligen snygg, men kanske även mindre unik.
Tror @Delgada hade uträkningen på detNu hamnar vi tillbaka i frågan om vattentät till 200 m automatiskt innebär bajstät till 200 m.
Får man vara fräck och be om mer bilder på den där!!!TGIRF! Hemmavid vaknade vi med årets första täckande snölager liggandes på marken. Lite slirigt var det allt att ta sig till pendeltågsstationen på elcykeln. Desto mer stabilt med Slava Amphibian på handleden en dag som denna.
Finns många 20 kgs kakor till dej därGlad fläsk-fredag!
Nu skall fläsket trimmas.