Delgada
Pandion
Fredagshumor.De där är ingen 110a, de där är en 135, rätt ovanligt boett med swing näsborrar
Jaha du menade klockan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fredagshumor.De där är ingen 110a, de där är en 135, rätt ovanligt boett med swing näsborrar
Jaha du menade klockan...
Skulle skippat likören... Jag som aldrig druckit nåt annat mer än mjölk förut.Fredagshumor.
Jo man läser sånt och kommer ihåg hälften. Orkade inte riktigt slå upp allt och skriva en uppsats. Bra sida!Info om första Ocean:
Den är det. Bandet som sitter på där har tappat öglorna som håller in änden. Har dock inte bytt än. Blev middag och en pava rött. Så imorgon kanske.Jag tänkte faktiskt på denna tro de eller ej?snodd bild från dej aåklart
Skalle-Pär!!!Blev lite inspirerad av tidigare inlägg...
Nix, ingen 110a. Har inte koll på vilket case det är, men det är inte någon av de vanliga. Sitter ett autoverk i.
Bättre bild i mitt tidigare inlägg.
Ryska klockor på KS?
Äntligen något vettigt från Slava! 👍👍👍 Ja, det är riktigt lyckad. Inte så vanlig heller. Å andra sidan gillar jag även Fridge.klocksnack.se
Just det så heter den...Skalle-Pär!!!
Bara intvänta @Vostok han har svaret garanteratJäklar vilken häftig! Synd att du inte vet vad den heter, hade varit kul att jaga..
Kallsvettig? Skakningar? Humörsvängningar?Är på väg att bli med Vostok igen, men saknar den lyxiga lådan. Någon som har en till övers för en rimlig peng?
To be, or not to be ...Blev lite inspirerad av tidigare inlägg...
Jag har senaste veckan kommit in i en sån där farlig kronografperiod, kommer säkert sätta djupa spår i hushållsekonomin framöverAv de lite nyare 3133...denna med lite Navitimer känsla är inte så tokig faktiskt:
Jo tack. Till och med kommit ett par mm snö här. Men det är ju redan plussgrader så det är borta om 2 timmar.Bytte ut den äckliga bananchoklad baren till proteindrink på fetmjölk och en riktig banan. Trevlig lördag otrevligt slaskväder ute med kraftiga vindar
Zlatten och Agat kom väl från samma fabrik gissar man... boetten i brons är ju lite fin och blir ju kanonpatina... men tavlan? Skall det vara dybotten?Bytte ut den äckliga bananchoklad baren till proteindrink på fetmjölk och en riktig banan. Trevlig lördag otrevligt slaskväder ute med kraftiga vindar
De där är mokume tavlan, jag hade funderingar på bronze prisskillnaden va nästan inget. Men de blev titan, men bronze finns även med svart tavla.Zlatten och Agat kom väl från samma fabrik gissar man... boetten i brons är ju lite fin och blir ju kanonpatina... men tavlan? Skall det vara dybotten?
Jo jag lurar på att göra tavlor i damasteel. En bekant som gör mycket knivar i den typen av stål. Det är ju eg klassiskt damaskstål även om exakt hur de gjorde från början har gått förlorat i tiden.De där är mokume tavlan, jag hade funderingar på bronze prisskillnaden va nästan inget. Men de blev titan, men bronze finns även med svart tavla.
Jag gillar dock min den känna väldigt simpel i designen precis som en Zlatoust ska vara
När soffan skall pensioneras har du sjukt mycket läder till armband!
Dags att städa lagårdssoffan
De är du och jag @Utvisaren på lördagsmorgnarna, tur vi har varann. Morgon pigg är du fast du inte ens har några kossor.När soffan skall pensioneras har du sjukt mycket läder till armband!
Har ett par sådana där pressade spånklossar som brinner som rumpvärmen i själve fans helvetesbil. Tänkte slänga in en nu och fira att det kommit 2 mm snö i Skåne och att det redan nu har smält bort. Sedan är ju sambon en riktig "frysekylling" så det kan bara bli pluspoäng för att man har eldat upp i köket.Jag är också vaken. Har till och med varit ute och hämtat ved.