Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bandet matchar slavan riktigt bra, kanske var meningen att de gamla skulle gå sönder?Mja morgonstund?men vakenså ha en härlig lördag nu kamrater!
Japp!det tror jag medBandet matchar slavan riktigt bra, kanske var meningen att de gamla skulle gå sönder?
Den sekundmätaren den rätta känslan helt klartInte rysk. Men har varit i Ryssland sedan 40-talet i alla fall. Lite spekulant... men den lär nog bli dyr.
Jo, det är en tysk infanteriklocka också, stämplad och allt. Mums.Den sekundmätaren den rätta känslan helt klart
Fan den där sagan om "Kolobok" (bullen och räven) finns ju till och med som arkadspelVi piggar upp oss med en... räv?
Hahahaha!! Den här vill jag ha!!Fan den där sagan om "Kolobok" (bullen och räven) finns ju till och med som arkadspel
Har man klockan måste man ju nästan ha spelet med
Är du säker på det?Samtidigt i England... det här med missnöjespartier har onekligen gått ett steg längre där.
Ok kanske oavgjort Men också fina Lord Buckethead från tidigare år. Fantastiskt politiker!Är du säker på det?
VILL. HA.Hahahaha!! Den här vill jag ha!!
Lördagsarbete eller bara ett lite ovanligt köksbord?Mja morgonstund?men vakenså ha en härlig lördag nu kamrater!
Bild på urverket?Kirov Moskva? Hepp. Lite lik Zvezda.
Är det dina?
What nej det är det inte. Jag bara lägger upp lite roliga/intressanta objekt när jag letar annat. Det är sådant man hittar i Ryssland lite här och varÄr det dina?
Bara att fylla flaskorna med radium och i med en kork så har man lume med!! Fantastisk skapelse!!!Mästerverk av Oleg... från hans gröna period. Din för blott 900 kr.
Jag trodde först att Oleg markerade primtal med bruna flaskor, men det stämde ju inte...Mästerverk av Oleg... från hans gröna period. Din för blott 900 kr.
Grymt fina indexMästerverk av Oleg... från hans gröna period. Din för blott 900 kr.
Lördagsarbete!!Lördagsarbete eller bara ett lite ovanligt köksbord?
It is beer’o clock!Mästerverk av Oleg... från hans gröna period. Din för blott 900 kr.
Du har ju iafall trevligt sällskapLördagsarbete!!