Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får kalla den vad du vill bara jag får en!!En trimmad Folkabuss???
Den va ju häftig. För övrigt åkte jag omkring i morfars vaz när jag va liten, rätt sportig minns man denDet finns en till "UAZ Bukhanka"..
4 hjulsdriven och har sett likadan ut sen 1965 (ja den går att köpa ny då den fortfarande tillverkas)
Mmm jag börjar precis lura på eldrift. MG eller en Kona. Vad gjorde att d tippade över på MG? Något speciellt eller var den bara rätt för dina ändamål?
Du får kalla det vad du vill bara jag får en!!
Alltså bodde man lite off hade ju en sådan varit kanon. Klart smidigare än försvarets gamla "valpar" skulle jag tro.Du får kalla den vad du vill bara jag får en!!
Jo alltså operation gubbjävel har ju hållit på sedan födseln och skördar framgångar dagligen. Skulle nog också föredra en högre. Men Konans räckvidd gör ju att jag hade kunnat hälsa på morsan utan att ladda längs vägen. Hm. Men man kan ju åka tåg också...Hmmm, har för mig att Kona kändes för liten i baksätet. Ville gärna ha en suv då jag har ont i ryggen och upplever att det är enklare o ta sig in o ur en lite högre bil.
MG tillverkas av SAIC, som är en stor tillverkare (tillverkar ca 4 miljoner bilar om året, bla till Volvo har jag för mig), spelar också in. Bra bang for the buck helt enkelt!
Hyfsat snygg och tillräcklig prestanda, det första jag lyckades göra var o spinna loss lite på parkeringen när jag skulle provköra. Vill inte betala hur mycket som helst heller.
Jag bor "off" och jag har fyrhjulsdrivet nu men skulle behöva något större så en sån där står på listanAlltså bodde man lite off hade ju en sådan varit kanon. Klart smidigare än försvarets gamla "valpar" skulle jag tro.
De säljs nya och har något slags distribution i Sverige så det är bara att slå till. Ganska skäligt prisade också - övervägde en Uaz innan jag köpte min land cruiser.Jag bor "off" och jag har fyrhjulsdrivet nu men skulle behöva något större så en sån där står på listan
Jo alltså operation gubbjävel har ju hållit på sedan födseln och skördar framgångar dagligen. Skulle nog också föredra en högre. Men Konans räckvidd gör ju att jag hade kunnat hälsa på morsan utan att ladda längs vägen. Hm. Men man kan ju åka tåg också...
De hade test med räckvidden i Dn idag. Som vanligt dyra bilarna som myglar mest44 mil med ZS. Ligger du så på gränsen räcker nog inte ens Kona då man nog skall ta värdena med en nypa salt. Särskilt som det skiljer som om man t.ex. åker motorväg (kortare sträcka då).
Den där är nog kul ända tills man ska tanka...Mmm... Burlak...
Min tysk Audi med v6 och 200 Hk görs bäst när dem stor still just nu med dieselpriset. Men vilket klös när man släpper odjuret löstDe hade test med räckvidden i Dn idag. Som vanligt dyra bilarna som myglar mest
De hade test med räckvidden i Dn idag. Som vanligt dyra bilarna som myglar mest
Alltid 3 glas mjölk till pizza de är sen gammaltGamla MG med i denna listan, klart sämre räckvidd på den!
Pizza blev god!
Aha, en "Morris Garage", en Brittisk klassiker med andra ordVart o provkört o beställt en MG ZS EV, nu får man bara vänta till i höst innan man får den .
Passade på o handla lite mer klockförvaring på vägen hem (ok, kanske en av dom skall vara till reservdelar).
Här bredvid min Vostok Partner (eller Century, hur man nu ser skillnad på dem).
På orginalarmband (satt på o verkade faktiskt använt). Lila tavla o gul sekundvisare, jag tackar jag.
Har alltid kört tyskt med. Audi och Bmw. Bmw och 200 hk radsexa diesel nu, men den har fått gå. Pendlar 13 mil om dagen så den passerade 20k mil för ett tag sedan. Men den skall gå till 40. Minst. En riktig stridsvagn som bara svikit en gång när ett relä till glödstiften gav upp och den började tända lite kreativt...Min tysk Audi med v6 och 200 Hk görs bäst när dem stor still just nu med dieselpriset. Men vilket klös när man släpper odjuret löst
Du lite lätt rostangrepp på verkhållar skruven
Baklocket satt löst passa på att titta in, visst sitter de ett fint 3133
Fi fasenDu lite lätt rostangrepp på verkhållar skruven
Letade upp en annan. Kirov diamanten i. Chdr-Namoskva?Har faktiskt aldrig sett den där förr tror jag? Har du mer bilder? Vad står det på urtavlan egentligen moskva ser jag men den övre texten?
Det känns ju som en lösning som var vanligare förr.Hur vanligt är de att länken sitter med sprint istället för bandstift?
Borrade luggaromöjligt att ha NATO på den