Ja tack o lov!Du har ju iafall trevligt sällskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tack o lov!Du har ju iafall trevligt sällskap
Kvart över Heineken!!It is beer’o clock!
En kronograf i de där utförandet hade varit ingenjörskonst. De små subdialsen med små snappsflaskor som indexKvart över Heineken!!
Är det inte mer såhär "rysk rehab" ser ut?
Ser mer ut som han kört den svenska övningen innan med "dunken"...Är det inte mer såhär "rysk rehab" ser ut?
Lätt att få tennisarm eller Dragspelsarm som de också kallasSer mer ut som han kört den svenska övningen innan med "dunken"...
Det är bara att Slava på.Ja tack o lov!
Härlig rysk kitsch!!!Vart o provkört o beställt en MG ZS EV, nu får man bara vänta till i höst innan man får den .
Passade på o handla lite mer klockförvaring på vägen hem (ok, kanske en av dom skall vara till reservdelar).
Här bredvid min Vostok Partner (eller Century, hur man nu ser skillnad på dem).
På orginalarmband (satt på o verkade faktiskt använt). Lila tavla o gul sekundvisare, jag tackar jag.
Att såga ner en julgran ingår inte i allemansrättenVarit ute i skogen och hämtat en gran. Det är fantastiskt med allemansrätten. Man tänker inte alltid på det, men det finns faktiskt platser i världen där man inte kan gå ut och ta sig en gran. Det finns tom platser där det inte finns gran.
Men om man plockar den för hand då?Att såga ner en julgran ingår inte i allemansrätten
Näää du!nu har vi svidat om till skytte klockan och skjutit in studsaren för grisjakt!Det är bara att Slava på.
Om man skjuter av den med hagelbössa kan man möjligen få lite stilpoäng men det är fortfarande inte tillåtetMen om man plockar den för hand då?
Härligt, kör så det ryker!Lördag kväll och träna... kan man hetsa bonden lite kanske?
De där retar mig har vilodagLördag kväll och träna... kan man hetsa bonden lite kanske?
Mmm jag börjar precis lura på eldrift. MG eller en Kona. Vad gjorde att d tippade över på MG? Något speciellt eller var den bara rätt för dina ändamål?Vart o provkört o beställt en MG ZS EV, nu får man bara vänta till i höst innan man får den .
Passade på o handla lite mer klockförvaring på vägen hem (ok, kanske en av dom skall vara till reservdelar).
Här bredvid min Vostok Partner (eller Century, hur man nu ser skillnad på dem).
På orginalarmband (satt på o verkade faktiskt använt). Lila tavla o gul sekundvisare, jag tackar jag.
Alltså jag har ingen koll på vad det är men den dyker inte upp så ofta om man inte vill dynga upp 10k sek vad jag sett. Ovanlig? Har väl sett tre kanske sista veckan varav 2 låg vid 10k ... kändes orimligt???Bild på urverket?
Det finns bara en familjebil värd namnetMmm jag börjar precis lura på eldrift. MG eller en Kona. Vad gjorde att d tippade över på MG? Något speciellt eller var den bara rätt för dina ändamål?
Fördelen med Skåne. Finns inte en gran innan gränsen till Småland. Så här kör man ju upp belysningen i vad som finns. Rododendron, gungställningar och gatlampor.Min gran har för övrigt blåst omkull jä*la muggväder.
Sista gången jag köper en snittgran..
Det finns en till "UAZ Bukhanka"..Det finns bara en familjebil värd namnet
Det finns bara en familjebil värd namnet
En trimmad Folkabuss???Det finns en till "UAZ Bukhanka"..
4 hjulsdriven och har sett likadan ut sen 1965 (ja den går att köpa ny då den fortfarande tillverkas)