• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
2-Faktor
Du har ju iafall trevligt sällskap 👍😉
Ja tack o lov!👍
image.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Vart o provkört o beställt en MG ZS EV, nu får man bara vänta till i höst innan man får den 🤨.

Passade på o handla lite mer klockförvaring på vägen hem (ok, kanske en av dom skall vara till reservdelar).

Här bredvid min Vostok Partner (eller Century, hur man nu ser skillnad på dem).

På orginalarmband (satt på o verkade faktiskt använt). Lila tavla o gul sekundvisare, jag tackar jag.
20211218_130200.jpg
 

MAz_666

Rolex
Vart o provkört o beställt en MG ZS EV, nu får man bara vänta till i höst innan man får den 🤨.

Passade på o handla lite mer klockförvaring på vägen hem (ok, kanske en av dom skall vara till reservdelar).

Här bredvid min Vostok Partner (eller Century, hur man nu ser skillnad på dem).

På orginalarmband (satt på o verkade faktiskt använt). Lila tavla o gul sekundvisare, jag tackar jag.
20211218_130200.jpg
Härlig rysk kitsch!!!
 

Delgada

Patek
Varit ute i skogen och hämtat en gran. Det är fantastiskt med allemansrätten. Man tänker inte alltid på det, men det finns faktiskt platser i världen där man inte kan gå ut och ta sig en gran. Det finns tom platser där det inte finns gran.
20211218_132334.jpg
20211218_132545.jpg
 

Utvisaren

Patek
Vart o provkört o beställt en MG ZS EV, nu får man bara vänta till i höst innan man får den 🤨.

Passade på o handla lite mer klockförvaring på vägen hem (ok, kanske en av dom skall vara till reservdelar).

Här bredvid min Vostok Partner (eller Century, hur man nu ser skillnad på dem).

På orginalarmband (satt på o verkade faktiskt använt). Lila tavla o gul sekundvisare, jag tackar jag.
20211218_130200.jpg
Mmm jag börjar precis lura på eldrift. MG eller en Kona. Vad gjorde att d tippade över på MG? Något speciellt eller var den bara rätt för dina ändamål?
 
Topp