Utvisaren
Diamant
Det är så man vet att man verkligen har gjort fel. Det kallas rak och ärlig feedback tydligen. Kommer från nån management utbildning på Hermods.Oj då. Vilken chef ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så man vet att man verkligen har gjort fel. Det kallas rak och ärlig feedback tydligen. Kommer från nån management utbildning på Hermods.Oj då. Vilken chef ...
Rak ...Det är så man vet att man verkligen har gjort fel. Det kallas rak och ärlig feedback tydligen. Kommer från nån management utbildning på Hermods.
Bytt är bytt bara så du vetSå kanske det var, ja
Rysk gåva är aldrig felHoppla. Paket från Ukraina. Det var ju lika oväntat som det länge har varit väntat.
Skicka som gåva funkade denna gången.
Ryssar är generellt sett väldigt givmilda och här har vi ju ännu ett bevis för denna tes.Rysk gåva är aldrig fel
Udo Dirkschneider!Alla pärlor/nitar ger lite känsla av denne gigant. Kanske ngt för dig att kontra med?
Precis den den flyttade över till 170 för att bli sportklocka så då fick Neptunen bli hem åt duden tills vidare.Jaha det är denna du menar. Lånad bild.
Cool Modd i vilket fall.
Kul att ändå ha Luna dude kittet hemma ifall de blir av nån gång
Ja den där cirkusen verkar ha spårat ur heltLunadudeluringarn fördigmoddade ligger ju ute för 35k rubels. Om de skulle se ut som de gör vet jag inte. Men i alla fall.
Förra gången var paketet faktiskt specificerat som "other" och kom i princip ända fram. Jag fick bara ingen avisering, men det kom hela vägen utan tjafs från Postmord till utlämningsstället.Rysk gåva är aldrig fel
Helt underbar, allt i den tavlan är så rättDenna är en riktig fining i mina ögon. Kanske skall posta den i mögelklubben hör på KS och se hur avis de blir?
Nja, samma läggning. Men min kille är Rob Halford fr Judas Priest!Udo Dirkschneider!
Det finns bara en sann gud och Rob Halford ska vara hans namnNja, samma läggning. Men min kille är Rob Halford fr Judas Priest!
Har blivit väldigt mycket annihilator på sistone, så jäkla underskattat band fattar de inte.Det finns bara en sann gud och Rob Halford ska vara hans namn
Fast Udo och Accept gjorde ett bra jobb som Tysklands eget Judas tycker jag ändå
Tyvärr inte bekant men ska kollas uppHar blivit väldigt mycket annihilator på sistone, så jäkla underskattat band fattar de inte.
Jag är rätt grön på ryssar men har köpt från Meranom, eBay, Vostok-Watches24.com och tradera någon gång. Och här på KS har det också blivit men det räknas knappt tror jagVar köper ni era ryska klockor?
Jäklar vad trevligt det såg ut med blått mocka! Klart att jag skulle lägga en beställning igår där det inte följde med något sådant..Sådär. Nu lämnar vi hösten bakom oss och går in i vinter- och vårmod.
Pepsi bezel och blått mocka så blev det nästan som en ny klocka!
Denna är en riktig fining i mina ögon. Kanske skall posta den i mögelklubben hör på KS och se hur avis de blir?
Var köper ni era ryska klockor?
Det var fö @Samlarn som någon gång under det förra året fick mig att inse att livet som klockoman nästan inte är värt att leva om man inte har just en Amphibian utan datum men med stora lume-pluttar. Som av en händelse hade han även en sådan som jag kunde överta, vilket även gjordes under illustra former. Slutet gott allting gott. Ja, sedan skaffade jag ju en svart sådan också, men det är en helt annan historia...SItter i digitalt möte och har nu även passat på att byta till Dude-utan-datum-med-stora-lumepluttar.
"en"!?!? Man bör ha minst tre!!Det var fö @Samlarn som någon gång under det förra året fick mig att inse att livet som klockoman nästan inte är värt att leva om man inte har just en Amphibian utan datum men med stora lume-pluttar. Som av en händelse hade han även en sådan som jag kunde överta, vilket även gjordes under illustra former. Slutet gott allting gott. Ja, sedan skaffade jag ju en svart sådan också, men det är en helt annan historia...
De där blev ju kanon fint, grym komboSådär. Nu lämnar vi hösten bakom oss och går in i vinter- och vårmod.
Pepsi bezel och blått mocka så blev det nästan som en ny klocka!
"en"!?!? Man bör ha minst tre!!
Jag vet var du bor!!Man bör även ha minst en Zilant
Ska du ut och dela ut klockor? Skriv ner min adress också isfJag vet var du bor!!
Jag vet var du bor!!