• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Oj då. Vilken chef ...
1641989353495.png
Det är så man vet att man verkligen har gjort fel. Det kallas rak och ärlig feedback tydligen. Kommer från nån management utbildning på Hermods. 😁 😁
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Jaha det är denna du menar. Lånad bild.

Cool Modd i vilket fall.
Kul att ändå ha Luna dude kittet hemma ifall de blir av nån gång 😁
0ehoob22sga41.jpg
Precis den 🙂 den flyttade över till 170 för att bli sportklocka så då fick Neptunen bli hem åt duden tills vidare.

Ja det gör ju knappast någon skada när det ligger här och visst vore det kul att bygga ihop den någon gång men inte så att jag känner att det är värt att jaga efter en gmt att slakta bara för att ha ett urverk att bygga på - det ger sig nog tids nog 🙂
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
SItter i digitalt möte och har nu även passat på att byta till Dude-utan-datum-med-stora-lumepluttar.
1641993097066.png
Det var fö @Samlarn som någon gång under det förra året fick mig att inse att livet som klockoman nästan inte är värt att leva om man inte har just en Amphibian utan datum men med stora lume-pluttar. Som av en händelse hade han även en sådan som jag kunde överta, vilket även gjordes under illustra former. Slutet gott allting gott. Ja, sedan skaffade jag ju en svart sådan också, men det är en helt annan historia...
 

Vostok

Audemars
Det var fö @Samlarn som någon gång under det förra året fick mig att inse att livet som klockoman nästan inte är värt att leva om man inte har just en Amphibian utan datum men med stora lume-pluttar. Som av en händelse hade han även en sådan som jag kunde överta, vilket även gjordes under illustra former. Slutet gott allting gott. Ja, sedan skaffade jag ju en svart sådan också, men det är en helt annan historia...
:eek: "en"!?!? Man bör ha minst tre!! ;) 😂
 
Topp