Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målning av urtavlor på Vostok fabriken
Och här trycker man själva trycket med en "pad printer" (vet inte riktigt vad den heter på svenska)
Och här sitter "Svetlana" och borstar urtavlor och ser snäll ut
WOW!!!Lite mer fabriksbilder på maskinparken
Dessutom en underbart solblekt och krackelerad tavla! Min Generalskie med likadan tavla hälsar!Den här går med lite profylax för uppdragsdelen. Verkar dock ja en tendens till o stanna ibland, så lär behöva en service. Men, rätt mycket klocka ändå för 200 rubel
Den där tavlan är rätt kul med sin mix mellan Sovjet och Ryssland. Jag har den på min enda Cadet.Ha! Mera klocka för pengarna!
Okej, satt en felaktig skruv i som inte gick ner hela vägen, vilket gjorde att den inte gick o dra upp.
Byte av skruv
Så, en fungerande amphibia i 420-boett med både CCCP-märkt och rysslands flagga på tavlan för 200 rubel . Tror nog detta är den billigaste amphibian jag köpt
Den gamla rockhjälte som varit bäst bevarad som jag sett tror jag måste ha varit Sebastian Bach (skidrow, inte medeltidskompositören) fast honom var det nog snart tjugo år sedan jag såg å andra sidan..
Ett inlägg som förtjänar medalj tror jag bestämt!Målning av urtavlor på Vostok fabriken
Och här trycker man själva trycket med en "pad printer" (vet inte riktigt vad den heter på svenska)
Och här sitter "Svetlana" och borstar urtavlor och ser snäll ut
Bikinin passade inte eller?Godmorgon
Gissa vem som börjat sparka igen?
Hehe, fru Hepanter har inte testat den ens, de blir när hon skalat av lite vikt, är i uppbyggnadsfas nu.Bikinin passade inte eller?
Skämt åsido ta vara på dig.
Lustig? Kanske listig? Väntar tills du tror det är säkert och kör utan benskydd. Då smäller det...Hehe, fru Hepanter har inte testat den ens, de blir när hon skalat av lite vikt, är i uppbyggnadsfas nu.
Körde som sagt utan skydd rätt många dagar, men igår morse kom det en Jörgen Kruth kick. Blockade allt med underarmar så hände inget. Så benskydd åkte på igen i förebyggande. Imorse gjorde hon inget. Lustig kossa de där
Ser stabilt ut!Godmorgon
Ingen GT i morgon heller då mao. Hon lär sig snart!Godmorgon
Dessa är ledbara, så kan jobba precis som vanligt i dom jag får väl börja med MMA också annarsSer stabilt ut!
Då kan ju fitness-sambon ha MMA-skydden till glitterbikinin!!!
Fantastiska bilder! Man blir väldigt sugen på att åka dit på ett studiebesök.Lite mer montage bilder
Sommrig och fin klocka!Nu blir det kaffe.
Inte så mycket Fimbul - mer skånsk Fuljul.Sex plusgrader och 30mm regn utlovat idag.
Föga Fimbulfeeling.
God förmiddag
Vikt-igpetterIngen återvändo