• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Den har inte kommit än, posten håller på den!!! Så, i dagsläget hjälper inte det!

Sedan kommer den ju förvaras innan för en rejält bankdörr, följt av....

Insta.jpeg
Jag tar den redan när den hamnar hos Postmord... Den lär väl bli liggandes där och "förtullas" ett tag så jag hinner nog planera intrånget och "fritagningsoperationen" flera gånger om innan dom ens tittat på din försändelse ;)
 
  • Like
Reactions: Beo

Rikala

Patek
2-Faktor
Ja jag såg att han var för tunn för att vara Udo men ärligt så kände jag inte igen Rob och då har jag ändå varit på konsert med dem!😳

Ungefär som när jag var på konsert med Guns n Roses för ett tag sedan.

Vem i helvete är sen tjocke gamle gubben som kom ut på scenen?

Det var Axl Rose, han ser inte likadant ut längre... 😆
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Ungefär som när jag var på konsert med Guns n Roses för ett tag sedan.

Vem i helvete är sen tjocke gamle gubben som kom ut på scenen?

Det var Axl Rose, han ser inte likadant ut längre... 😆
Den gamla rockhjälte som varit bäst bevarad som jag sett tror jag måste ha varit Sebastian Bach (skidrow, inte medeltidskompositören) fast honom var det nog snart tjugo år sedan jag såg å andra sidan..
 

Samlarn

Rolex
Det var fö @Samlarn som någon gång under det förra året fick mig att inse att livet som klockoman nästan inte är värt att leva om man inte har just en Amphibian utan datum men med stora lume-pluttar. Som av en händelse hade han även en sådan som jag kunde överta, vilket även gjordes under illustra former. Slutet gott allting gott. Ja, sedan skaffade jag ju en svart sådan också, men det är en helt annan historia...
Nå'nting rycker till i mig, när jag ser den där. Tur att jag har en likadan härhemma.
Jag letade ganska mycket och länge efter en Scuba dude utan datum. Den du har "snubblade" jag över. Det blev en dublett i min samling tills jag hittade ett bra hem åt den. :)
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Ha! Mera klocka för pengarna!

Okej, satt en felaktig skruv i som inte gick ner hela vägen, vilket gjorde att den inte gick o dra upp.

20220112_185913.jpg


Byte av skruv
20220112_193924.jpg


Så, en fungerande amphibia i 420-boett med både CCCP-märkt och rysslands flagga på tavlan för 200 rubel 😃. Tror nog detta är den billigaste amphibian jag köpt 😆

20220112_194306.jpg
 
Topp