Har ett handtag HB 45A som man skulle kunna modda med i grannens kåk @Pippis pappaSka kolla på jobbet. Finns säkert 50 liter färg som ingen saknar. I olika kulörer givetvis.
Dock redan moddat med röd oranga farmarskruvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ett handtag HB 45A som man skulle kunna modda med i grannens kåk @Pippis pappaSka kolla på jobbet. Finns säkert 50 liter färg som ingen saknar. I olika kulörer givetvis.
Underbar Judas cover på Breaking the law!Det här vore ju ett band att hyra in på nästa after work!!
Trumsolot på slutet är ju fan något av det mest magiska jag någonsin hört!!
Nytt band?Morgonkaffe.
Jo Slava Amfibian är ju gratis i jämförelse.Då är det dags för ännu en ryssfredag. Denna högtidlighålls med NVCh-30 av den första generationen. Enligt mig fortfarande ett av de coolaste armbandsur som någonsin har konstruerats.
En underbar rysk känsla av tragik och komik som nära bundsförvanter. Jag ler när jag ser klippet men känner även mycket kärlek10 poäng för inlevelsen, och jag ger honom även 10 … promille.
Inte många solo-slag där som låg i takten, men det var ju vodkadoftande!
Underbart!!!
Ett regnbågsmålat hus är sannolikt antingen väldigt ouppskattat eller det bästa som hade kunnat hända, typ 50/50 skulle jag säga. Testa och se vad som händerSka kolla på jobbet. Finns säkert 50 liter färg som ingen saknar. I olika kulörer givetvis.
Jag har fått lära mig att ingenting är gratis här i världenJo Slava Amfibian är ju gratis i jämförelse.
Underbart lås! Franskskruv?Har ett handtag HB 45A som man skulle kunna modda med i grannens kåk @Pippis pappa
Verkar ju vara ett Точмех Москва. Det där va ju spännandeSåg bara Meshok-länken, och i vanlig ordning väldigt lite info.
När länken öppnas i Safari försvann bilderna, men det går väl att ta med sig klockans info in i Meshok …
https://meshok.net/item/60213273?ut...aily_news_for_N&utm_campaign=Daily_news_for_N
Underbart lås! Franskskruv?
Det var ingen billig skruv. Tillverkad av rysk militärt specad special-titan?
Ett konst-verk!Verkar ju vara ett Точмех Москва. Det där va ju spännande
Ja det stod ju på urtavlan!Verkar ju vara ett Точмех Москва. Det där va ju spännande
Vad saker och ting kostar och vem som betalar är två skillda tingJag har fått lära mig att ingenting är gratis här i världen
Lugn, de kommer i 2-pack!Det var ingen billig skruv. Tillverkad av rysk militärt specad special-titan?
Verkar ju vara ett Точмех Москва. Det där va ju spännande
Små klockor gör sig riktigt bra på bund. Den där är mumma!!!!Zvezdafredag!
Underbart band, bara lite långt för mina klena armar. Nytt läder luktar gott! Tack för tipset, vem det nu var som tipsade!
Risken är ju bara att det dyker upp någon moderator och kallar huset fejk om jag sätter dit den där mekanismen.. kanske värt att chansa ändå?Har ett handtag HB 45A som man skulle kunna modda med i grannens kåk @Pippis pappa
Det skulle behövas här kan jag säga, i de närmaste fyra kvarteren tror jag att det sammanlagt är ett hus som inte är vittSka kolla på jobbet. Finns säkert 50 liter färg som ingen saknar. I olika kulörer givetvis.
"Franken"steins husRisken är ju bara att det dyker upp någon moderator och kallar huset fejk om jag sätter dit den där mekanismen.. kanske värt att chansa ändå?
Vi kompenserar väl inte får något här va?Zvezdafredag!
Underbart band, bara lite långt för mina klena armar. Nytt läder luktar gott! Tack för tipset, vem det nu var som tipsade!
Undertecknad!Zvezdafredag!
Lite för klena armar: lägg emellan ett liggunderlag, så passar det perfekt!Zvezdafredag!
Undertecknad!
Visst är det fett?