• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Crowolf!

Det är en fin krona klockan 2 dirskie du har där (fallskärmstema på tavlan)! Ser ut att vara gott slag! Dom är lite ovanligare än klockan 3 modellerna. Bakboettlocket skall se ut så här. Det finns väldigt många franken varianter där ute som är tillverkade eller
modifierade i Fjärran land. Exemplaret här under är från en tankist (Pansarvagns tema) krona klockan 3. Men det skall vara den sk lilla fågeln (måsen- se bild) på din modell. Mina klockor säger hej! Två Civila och en Militär (3AKA3) krona klockan 2.

hälsningar!

Fixoflex
tXlQYiX.jpg
oE18WsD.jpg
oLOarw4.jpg
wCtDa6b.jpg

Tack! Missade denna i somras och har varit borta ett tag. Min har den lilla måsen.
Går det att få tag i urverk till dessa?
Med vänlig hälsning,
Pope (tidigare Crowolf)

..sekundvisaren på denna? inte original? Annars ok? Vad säger ni?
B8JUN8i.jpg

RJO!

Har bommat tråden!

Sekundvisaren med lyspunkt tillverkades vid sida av den raka sekunden. Den är ok enligt mig!
Amphibian ser helt ok ut (en äldre boettvariant). Den övre "gula fyrkanten" index kan vara ok! Siffrorna lades på
mycket slarvigt på denna modell. Allt annat stämmer. Snygg klocka!!

Grattis till din nya kultklocka Daddyeo! Länken har du bytt illa kvickt som alla nya dykare!:)

Ja länken togs av, packades ner och gömdes fort som fan. Jag har stött på usla länkar förut, typ Orients, men jag undrar om inte den här tog priset som sämst hittills.

Annars är jag riktigt kär. Grymt cool klocka.

RJO!

Har bommat tråden!

Sekundvisaren med lyspunkt tillverkades vid sida av den raka sekunden. Den är ok enligt mig!
Amphibian ser helt ok ut (en äldre boettvariant). Den övre "gula fyrkanten" index kan vara ok! Siffrorna lades på
mycket slarvigt på denna modell. Allt annat stämmer. Snygg klocka!!

Nice! Den kommer på posten inom kort

Den där var riktigt cool OBRKV !

Tackar! :)
Har legat ett tag då jag trodde att jag saknade band till den. Kom på i morse att jag hade ett tropic-band liggandes (som jag inte gillade) och samtidigt som att försöka hinna med bussen till jobbet slängde jag på det och blev lite förvånad över hur bra de passar ihop, haha (obs, kom inte sent till jobbet ;) )

Bra gjej där Micke. Det gillas. Är fortfarande en novis när det kommer till ryssklockor. Har dock tagit hem två. Bilder kommer snart.

Tillbaka
Topp