FasenJuste! Blev bra!
Blev sugen på en annan mod nu... Inte exakt den här, men med samma case (antar att det är 420) och denna här
![]()
Och någon slags tavla... Får fundera o sätta upp på listan![]()
![Unamused face :unamused: 😒](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f612.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FasenJuste! Blev bra!
Blev sugen på en annan mod nu... Inte exakt den här, men med samma case (antar att det är 420) och denna här
![]()
Och någon slags tavla... Får fundera o sätta upp på listan![]()
All mat behöver lite krydda. Bara kör på!![]()
![]()
![]()
Fasenupptäckte att den där ringen inte passar till 420.. iaf finns den inte med bland de modeller som listas på sidan. Trist att de inte skriver ut måtten på den
Med lite tur kanske de gör en nättare variant av den framöver - har inte sett den tidigare så jag fick för mig att det kan vara något nytt möjligen?Ah? Aj. Ja, då faller den modden tyvärr bort...
De där ser man inte så ofta - blev lite sugen på att testa en partner för att se vad det var för något förut, när jag egentligen var ute och snokade efter en Prestige - men de verkade ganska knepiga att hitta, i vart fall de roligare varianterna
Är det där en svart sharkbezel? Köpt var?
Är ju släkt med V-Gurra...What? Hade Tjabo även kaffegossar? Tja jag dömer ingen.![]()
Just ja, megapolis finns ju också jaJo, de är inte helt lätta o hitta. Annars tycker jag den här är lite ball, fulsnygg.
En Vostok Megapolis
![]()
Framför allt kul för den använder urverket 2435.
Punt Gun.. ja jävlar..Lagom OT?
Ja precis hur fler man har desto roligareJo, det kanske får bli en till lite tyngre så man kan växla mellan att ta i ordentligt och att reppa lossfå ta någon i stöten så blir det inte så blodigt för plånboken - har turen att dela sportintresset med damen så skivstänger, KBs etc brukar man kunna slå ut på två men dessa får jag nog finansiera själv misstänker jag
Är det vostoks ”egna” blå Nato? Tror jag har ett likadant som jag gillar skarpt - såg bra ut på klockan![]()
Jaha ja. Har du godset vid Sofiero till ditt förfogande då?Är ju släkt med V-Gurra...
Lite star wars över den. R2D2 typ?Jo, de är inte helt lätta o hitta. Annars tycker jag den här är lite ball, fulsnygg.
En Vostok Megapolis
![]()
Framför allt kul för den använder urverket 2435.
50 måsar med ett skott. Det är ju mer som en kartusch.Punt Gun.. ja jävlar..![]()
Näe jag är inte släkt med V-Gurra. Men Tjabo lär väl vara... har jag läst nånstans...Jaha ja. Har du godset vid Sofiero till ditt förfogande då?![]()
50 måsar med ett skott. Det är ju mer som en kartusch.
Det finns en modell som ser ut som en uggla med, Kolla om du hittar denInte OT, även om man kan tro det!
Lite oklart om just klockdelen (led) fungerar, ser ju lite skumt ut i ögonen.
![]()
Inte OT, även om man kan tro det!
Lite oklart om just klockdelen (led) fungerar, ser ju lite skumt ut i ögonen.
![]()
Min fru samlade på ugglor ett tag alltså inte levande ja alltså inte döda heller utan inredningsugglorHär är den nixie tub ugglan!
![]()
![]()
![]()
Hade ju varit underbart om hon samlat på levande ugglorMin fru samlade på ugglor ett tag alltså inte levande ja alltså inte döda heller utan inredningsugglor
Inte så långt från sanningen ...Hade ju varit underbart om hon samlat på levande ugglor![]()
Mycket snyggt.Var så inne i klockbyggande igår att jag glömde att det var en liten grej till mig i det där paketet också. Ansluter mig till @hepanter och provar ny ring på 710 jag med.
Det blev inte så mycket färg kvar men formen tycker jag kändes ganska trevlig
![]()
Riktigt snyggt jag tänkte precis den tanken att en slät ring skulle göra sig fintVar så inne i klockbyggande igår att jag glömde att det var en liten grej till mig i det där paketet också. Ansluter mig till @hepanter och provar ny ring på 710 jag med.
Det blev inte så mycket färg kvar men formen tycker jag kändes ganska trevlig
![]()
Så jäkla snygg den där klockan ärMycket snyggt.
Jag gör ett avbrott i judas-temat och slänger på mig min 710 med slät bezel.
710 passar verkligen bra med slät ring!
![]()
![]()
Råkar ha 8st sådana verk i varierande skick som reserv, sitter kanske något mer i någon reservdelsklocka med...
![]()
Jag är helnöjdRiktigt snyggt jag tänkte precis den tanken att en slät ring skulle göra sig fint![]()