Äh, jag kan skriva projektet här då det egentligen inte är någon hemlighet, plus att det är svårt att be om hjälp utan att visa vad man menar. Projektet är en svensk Vostok-sida där det är tänkt att samla info om Vostok. Både för min egen del, samt förhoppningsvis nya intresserade av Vostok-klockor. Jag vill gärna ha koll på saker jag intresserar mig av och därför tror jag att det kan hjälpa om jag plitar ned det själv.
Lite artiklar jag har tänkt skriva ligger under Artiklar på webbplatsen, vilket jag hoppas bidrar till att förstå lite av tanken med sajten.
Jag vet att det finns flera här som har mer kunskap än vad jag har om Vostok så jag tar tacksamt emot förslag och synpunkter. Vill man påpeka faktafel, har åsikter eller något annat, så ta gärna detta via mailen som finns under Kontakt istället för här i tråden.
Jag hoppas att det är ok att länka adressen då det inte är någon reklam på sidan, samt att det inte går att registrera sig. Sidan är inte SSL-certifierad ännu, därför kan det komma upp varningar att sidan inte är säker. Om det inte är ok, klicka på anmäl så mod får ta bort inlägget.
http://vostok.se/ är webbadressen. Och som sagt så är den bara påbörjad ännu så den ser relativt tom ut.