• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Hm- Är inte en albatross bara en väldigt, väldigt stor... mås? En kämpemås? 🤔 🤔

Vanliga trutar kan vara rätt stora med.

nedladdning (2).jpeg


Är du en trut, du verkar rätt stor i käften? 😉
 

Utvisaren

Patek
Nån borde verkligen snacka med hushållerskan och butlern om ordningen här i hushållet. Jag menar hur kan alla oljedosetterna bara vara helt borta? Letar igenom hela huset och hittar en. Under stereon!? HUR GÅR DETTA TILL???

Har nån kanske fest här i huset när inte jag är hemma??? 🤔🤔🤔

Helt obegripligt.

20220130_171948.jpg
 

Utvisaren

Patek
8300 fett på väggen. Fuskar rätt ofta och tar inte ur fjädern, bara öppnar och kastar i uv-tvätten. Sedan oljar in, rätt ofta med bara olja, D5. Rätt ofta byter jag hela fjäderhuset med allt.
Tänkte jag skulle göra det första Vostok 2409 verket så "ordentligt" jag förmår så gör jag det mer rationellt senare. För när ett helt hus med fjäder kostar 80 kr packat och klart. Ja... då gör man detta av andra anledningar än att man måste troligen. 😁 😁
 

Beo

Patek
2-Faktor
Nu är han ute och luftar, är det en Admiralskie? Du borde ju ha en Dragunov bössa kan jag tycka. 👍 😁
Haha!det är en Bsa cf2 6,5 som enligt mitt tycke sköter sig ganska fint med fabriksladdad ammo!😊
Klockan är en Beovski ”белая смерть”🤪
67A7FC64-B8BB-4F97-87A5-0AFA31285940.jpeg

Obs!tavlan är felskalad så rutan är 27mm och inte 40mm.🥳
 
Senast ändrad:

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Ministry-måndag firas föga pampigt, mestadels i horisontellt läge. Har precis varit och lämnat covid test. Trippelvaccinerad, men man vet aldrig.
20220131_134140.jpg
Då befinner vi oss i exakt samma situation i dag, du och jag. Startade dagen med att egenpilla mig i näsa, hals och salivpöl. Jag försöker jobbar hemifrån, men måste erkänna att jag är rätt sänkt. Snygg bezel det där! Påminner mycket om en jag har på väg hem... :)
 
Topp