Hm- Är inte en albatross bara en väldigt, väldigt stor... mås? En kämpemås?
Vanliga trutar kan vara rätt stora med.
Är du en trut, du verkar rätt stor i käften?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hm- Är inte en albatross bara en väldigt, väldigt stor... mås? En kämpemås?
Nej jag är inte från mellan-Sverige, så jag klarar mig nog från trut-släktskapet. Mer åt skrattmås hållet tror jagVanliga trutar kan vara rätt stora med.
Är du en trut, du verkar rätt stor i käften?
Tänkte jag skulle göra det första Vostok 2409 verket så "ordentligt" jag förmår så gör jag det mer rationellt senare. För när ett helt hus med fjäder kostar 80 kr packat och klart. Ja... då gör man detta av andra anledningar än att man måste troligen.8300 fett på väggen. Fuskar rätt ofta och tar inte ur fjädern, bara öppnar och kastar i uv-tvätten. Sedan oljar in, rätt ofta med bara olja, D5. Rätt ofta byter jag hela fjäderhuset med allt.
Kommer det ut någon jubileumsklocka tro? Kan väl behövas ett par Vostok till med Jeltzins fina nuna på eller?Måndag och jag sätter återigen old Ministry på handleden. Jag passar samtidigt på att påminna om att det i morgon är Boris Jeltsins födelsedag.
Jag kommer självklart att tillbringa morgondagen i sällskap av Poljots president-kronograf som bär Jeltins autografKommer det ut någon jubileumsklocka tro? Kan väl behövas ett par Vostok till med Jeltzins fina nuna på eller?
Nu är han ute och luftar, är det en Admiralskie? Du borde ju ha en Dragunov bössa kan jag tycka.Superbt väder att vara ledig på idag!
Haha!det är en Bsa cf2 6,5 som enligt mitt tycke sköter sig ganska fint med fabriksladdad ammo!Nu är han ute och luftar, är det en Admiralskie? Du borde ju ha en Dragunov bössa kan jag tycka.
I andra grupper här i världen är ju det där rasslet en riktig kultlänk. Bästa rasslet designmässigt från 50-talet osv osv.Idag firar vi Majestätisk Tonneau-måndag!
Mysig utgåva från början på 80-talet, på absolut värsta rasslet. Hemskt, men hemskt coolt.
Hakar på Ministry måndag idag med nu!Lunchdags, denna dag på hemmaplan.
Davai, davai!!!
Ah, du har tom rätt sekundvisare. Jag måste byta!Hakar på Ministry måndag idag med nu!
Ja, det är ju fri fart på (en del sträckor av) Autobahn...
Så klart!Ah, du har tom rätt sekundvisare. Jag måste byta!
Jag blev ju smittad när jag var och tog spruta 3... mycket hög ironi på det!!!Ministry-måndag firas föga pampigt, mestadels i horisontellt läge. Har precis varit och lämnat covid test. Trippelvaccinerad, men man vet aldrig.
Skall nog handla några beg verk och ha liggande. Bra att ha! Saknas ju alltid nån skruv eller något annat... ibland även på verkenJaha, dags o fixa!
Urverket går, men är något vajsing med uppdraget (har bytt delar men har inte hjälpt).
Kör väl i ett nos 2209 istället!
Fungerar som det skall!
Nu kan jag äntligen använda denna igen!
Då befinner vi oss i exakt samma situation i dag, du och jag. Startade dagen med att egenpilla mig i näsa, hals och salivpöl. Jag försöker jobbar hemifrån, men måste erkänna att jag är rätt sänkt. Snygg bezel det där! Påminner mycket om en jag har på väg hem...Ministry-måndag firas föga pampigt, mestadels i horisontellt läge. Har precis varit och lämnat covid test. Trippelvaccinerad, men man vet aldrig.
Skall nog handla några beg verk och ha liggande. Bra att ha! Saknas ju alltid nån skruv eller något annat... ibland även på verken
Kan jag bidra till ett litet leende någonstans. Då är jag också glad. Vi behöver alla påminnas om att det finns soliga sidor av livet att se på även de gråa dagarna.Humor saknar du iallafall inte!!!