Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det med glaset du "trollade bort" med dremmelen.Känner igen det där lite halvt. Trots att hon fått en rysk Zaria och dessutom själv handlat diverse swiss osv så dök det upp en äppleklocka i huset i förra veckan. Jag förstår ingenting. Kanske skall ge mig på den med dremmelen? Och trolla bort den...
Menar du för att jag också är mjuk och lite fnasig på ytan?Men är inte du lite partisk i frågan?
Hm. Ja kanske en liten aning svag i köttet?Menar du för att jag också är mjuk och lite fnasig på ytan?
Det var precis det jag tänkte. Har fortfarande inte hittat glaset och jag har gått över varje centimeter av rummet. Till och med kollat så det inte åkt in bakom en tavla på väggen. Har inget aning om vart det tagit vägen!!!Hur gick det med glaset du "trollade bort" med dremmelen.
Magi på riktigt.
Du kanske kan trolla bort äppleklockan på samma sätt.
Hogwarts nästa för dig...Det var precis det jag tänkte. Har fortfarande inte hittat glaset och jag har gått över varje centimeter av rummet. Till och med kollat så det inte åkt in bakom en tavla på väggen. Har inget aning om vart det tagit vägen!!!
Har man några kakor över kan man få riktigt exotiska ryska saker verkar det som.
ТРЕЗВОНЪ
Här kommer en bild på min nos Ostvok med papper o box!Låter bra!
Kanske även bör nämna att det faktiskt finns rena kinakopior, om ej särskilt vanliga.
Hade vart kul o se något om Ostwok med!
Jag tror det. Sedan ser man en del liknande med fantasipriser. 360 000 rubels etc... En del ser man ju är nya "byggsatsboetter" man kan köpa i kit. så inget man kanske skall betala så värst för, men en del urtavlor är lite roliga.Konverterat fickur?
Museikvalitet... check på den!!!!Här kommer en bild på min nos Ostvok med papper o box!
Klockglasio leviosa!!! flupp Alltså under stundom tvekar jag j kring om det verkligen var dremmeln jag använde. Var det kanske dammsugaren? Det hade förklarat en hel del!Hogwarts nästa för dig...
Min kompis hälsar. Men din är väl i titannitrid-utförande, om jag inte ser fel? Plus röd sekundvisare.Här kommer en bild på min nos Ostvok med papper o box!
Det var med en snygg en!japp min är GULD !Min kompis hälsar. Men din är väl i titannitrid-utförande, om jag inte ser fel? Plus röd sekundvisare.
Allt är (ryss-)guld som glimmar!Det var med en snygg en!japp min är GULD !
Alltså jag har en nästan identisk krackad och glad på operationsbordet. Minus älg.Jag startar dagen, trots tidigare inlägg denna morgon, med denna alldeles underbara Neptune-Dude från uppskattat sent 80-tal med oemotståndlig krackelerad tavla. Brunt svenskt älgläder sitter som ett spett i smör, ja iafall via adaptrar. Jag inser att jag borde slipa till dessa så att de passar lite bättre mot boettens yta.
Alltså jag har en nästan identisk krackad och glad på operationsbordet. Minus älg.
Det tror jag nog. Ligger mer precis i kön efter sergeantskin. Båda skall ha en fettsugning och behöver troligtvis ingen hjälp från donatorer.Överlever hen?
Hm nej man har nog mest sett de med lite snirkligt Jugend mönster typ.Hittade den här, klart ovanlig! Aldrig sett något liknande från Vostok.
En kotlett!Hittade den här, klart ovanlig! Aldrig sett något liknande från Vostok.
Herre jävlar vilken snygg komboIdag får jag finbesök. Då tar man på sig en 69 år ung viril klocka.
På BUND!!!
Alla behöver en Zvezda!
Skönt att du slipper ha älgen på operationsbordet...Överlever hen?
Jag håller med föregående talare, vilket därmed föranleder dagens första klockbyte. Dock noterar jag att fanjunkaren själv inte lever som han lär när det gäller val av band för denna ypperliga tidskapsel.Idag får jag finbesök. Då tar man på sig en 69 år ung viril klocka.
På BUND!!!
Alla behöver en Zvezda!