• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Peacekeepern for sällska
20220201_200007.jpg
p av lite hembakat. Förlåt hembrygt. En frisk ale.
 

Delgada

Patek
Känner igen det där lite halvt. Trots att hon fått en rysk Zaria och dessutom själv handlat diverse swiss osv så dök det upp en äppleklocka i huset i förra veckan. Jag förstår ingenting. Kanske skall ge mig på den med dremmelen? Och trolla bort den... 🤔 😁
Hur gick det med glaset du "trollade bort" med dremmelen.
Magi på riktigt.
Du kanske kan trolla bort äppleklockan på samma sätt.
 

Utvisaren

Patek
Hur gick det med glaset du "trollade bort" med dremmelen.
Magi på riktigt.
Du kanske kan trolla bort äppleklockan på samma sätt.
Det var precis det jag tänkte. Har fortfarande inte hittat glaset och jag har gått över varje centimeter av rummet. Till och med kollat så det inte åkt in bakom en tavla på väggen. Har inget aning om vart det tagit vägen!!!
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Jag startar dagen, trots tidigare inlägg denna morgon, med denna alldeles underbara Neptune-Dude från uppskattat sent 80-tal med oemotståndlig krackelerad tavla. Brunt svenskt älgläder sitter som ett spett i smör, ja iafall via adaptrar. 😀 Jag inser att jag borde slipa till dessa så att de passar lite bättre mot boettens yta.
20220202_074733.jpg
 

Utvisaren

Patek
Jag startar dagen, trots tidigare inlägg denna morgon, med denna alldeles underbara Neptune-Dude från uppskattat sent 80-tal med oemotståndlig krackelerad tavla. Brunt svenskt älgläder sitter som ett spett i smör, ja iafall via adaptrar. 😀 Jag inser att jag borde slipa till dessa så att de passar lite bättre mot boettens yta.
20220202_074733.jpg
Alltså jag har en nästan identisk krackad och glad på operationsbordet. Minus älg.
 
Topp