• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Nu kör vi lite OT
Blev en akut förlossning, nyss, ca 1,5 till 2 mån för tidigt. Så nu har jag en inneboende


råmjölk nu
DSC_0284.JPG
Men vilken sötnos!!!! (kalven alltså) Kul att hunden kommer fram och hälsar lite försiktigt också. 😍
 

Delgada

Patek
Godförmiddag.
Efter gårdagens bandbyte med det blå mocka till ministryn förstår jag att många legat sömnlösa och undrat hur det blev för den stackaren som gick lämna ifrån sig det blå mockat.
Jag kan meddela att utifrån vad jag ser slutade det lyckligt för alla inblandade.
Pepsi-tunnan gjorde sig faktiskt bättre med det grova lite jordfärgade lädret. Pepsifärgerna lyser mer i kontrast och tunnan är betydligt mer passande gör ett grovt läder än ministryn tycker jag.
20220202_091621.jpg
20220202_091605.jpg
20220202_091556.jpg
 

Delgada

Patek
Hmm, fick just besked att jag har testat positivt för Covid... Tröstar mig därför med en kopp kaffe samt en skiva lingongrova med Svennes dillkaviar. Ingen större fara med mig annars, hittills, mest som en förkylning.
20220202_093403.jpg
Usch då. Men det ska nog inte bli så illa när man är chipad.
Själv fick jag besked att jag hade negativt covidprov. (Jag är alltid så negativ) Så min förkylning var bara en vanlig förkylning. Mår bättre och imorgon bär det av till ämbetet för samhällstjänst igen.
20220202_101700.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Idag får jag finbesök. Då tar man på sig en 69 år ung viril klocka.
På BUND!!!
Alla behöver en Zvezda!
068C02B0-51A9-4351-806A-19744210EA63.jpeg

Herre jävlar vilken snygg kombo 😍🏆

Hmm, fick just besked att jag har testat positivt för Covid... Tröstar mig därför med en kopp kaffe samt en skiva lingongrova med Svennes dillkaviar. Ingen större fara med mig annars, hittills, mest som en förkylning.
20220202_093403.jpg

Visst är kombon grym! Blev inspirerad till dagens första klocka.

Okej, jag var inte först med denna kombon!

20220202_103645.jpg


Tycker lite synd om @Johanaxe66, då han inte är man nog för att bära bund (än). 😉
 

branting

Cartier
Hmm, fick just besked att jag har testat positivt för Covid... Tröstar mig därför med en kopp kaffe samt en skiva lingongrova med Svennes dillkaviar. Ingen större fara med mig annars, hittills, mest som en förkylning.
20220202_093403.jpg
Krya på dig! Själv åkte jag på Covid förra veckan. Feber i fyra dagar och en vidrig hosta (som sitter i fortfarande). Men det verkar som om vi alla ska igenom den provningen.
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Godförmiddag.
Efter gårdagens bandbyte med det blå mocka till ministryn förstår jag att många legat sömnlösa och undrat hur det blev för den stackaren som gick lämna ifrån sig det blå mockat.
Jag kan meddela att utifrån vad jag ser slutade det lyckligt för alla inblandade.
Pepsi-tunnan gjorde sig faktiskt bättre med det grova lite jordfärgade lädret. Pepsifärgerna lyser mer i kontrast och tunnan är betydligt mer passande gör ett grovt läder än ministryn tycker jag.
20220202_091621.jpg
20220202_091605.jpg
20220202_091556.jpg
Mycke trevlig klocka i de där utförandet
 
Topp