Jag har ju kikat på dom där jäkla apparatklockorna länge nu så jag tog och köpte en jag med... Fast jag fick hela radion med också.
Fungerar radiodelen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju kikat på dom där jäkla apparatklockorna länge nu så jag tog och köpte en jag med... Fast jag fick hela radion med också.
Men den är gjord av plast, hur exotiskt är inte det?
Jag är en student, så det har jag tyvärr inte . Men tack för tipset!Har du mycket pengar över kan du köpa helt nya Raketa. Det har lagt sig på en helt annan nivå än övriga...
Det beror väl på om man har förlagt sin byxor eller inte. Det tar ju en väldig tid att leta tänker jag. Även i österled.Men den är gjord av plast, hur exotiskt är inte det?
Har du mycket pengar över kan du köpa helt nya Raketa. Det har lagt sig på en helt annan nivå än övriga...
Har inte fått hem den ännu men allt ska vara fungerade enl. säljaren och om inte så får jag ta fram lödkolven.Fungerar radiodelen?
Jaha, men då kan du ju gå all in med din framtida inkomst!Jag är en student, så det har jag tyvärr inte . Men tack för tipset!
MagnetismSergeantskins balans ser ren ut. Men den skenar ju som Viola på kosläpp. Annan tänkbar anledning att den skenar?
Spritbada den oavsett?
Det låter ju uppriktigt sagt lite sådärSnart är nog plast exotiskt.
Börjar bli svårt att t.ex. hitta bra stekspadar och annat i plast nu för tiden, det skall tydligen vara i metall. Fungerar jättebra i stekpannan om man vill bli av med beläggningen!
Sergeantskins balans ser ren ut. Men den skenar ju som Viola på kosläpp. Annan tänkbar anledning att den skenar?
Spritbada den oavsett?
Ingen lök?Snabbt dopp i spriten! Håll sedan ringen ihop med resten och blås med en bälg direkt efter doppet!
Annars kan du använda tekniskt ren bensin.
Fö helt rimligt att man skruvar sönder ett 6:e verk innan något av de andra är klara.
Ingen lök?
Om jag bara läser den där meningen några gånger till är jag säker på att jag kommer att förstå den..Det beror väl på om man har förlagt sin byxor eller inte. Det tar ju en väldig tid att leta tänker jag. Även i österled.
Hur mycket tror du jag begrep av det du skrev??Om jag bara läser den där meningen några gånger till är jag säker på att jag kommer att förstå den..
Eller Bergeon 2552Tekniskt ren bensin om du är rädd om shellacken.
Vad är det för bezel? :O Me likes! Tror jag har samma armband på min scuba duda hahaKlockbyte. Sedan godnatt.
~snip~
Jo man inser ju snart det att skall man serva klockor själv får det allt vara några stycken för att det skall bära sig. Blir snabbt pengar bara på kem.Eller Bergeon 2552
Bezel från vostok-watches24. Där kallas de för swiss bezel.Vad är det för bezel? :O Me likes! Tror jag har samma armband på min scuba duda haha
Haha jag pratar fortfarande om Breeze-klockanHur mycket tror du jag begrep av det du skrev??
Japp, absolut ingen sprit på shellacken!Tekniskt ren bensin om du är rädd om shellacken.
Se där ett enkelt misstag jag kunde gjort. Hade inte en tanke på juvelerna. Iofs en som är lätt att komma åt som drabbats men kunde blivit en ännu argare amatör av det hela.Tekniskt ren bensin om du är rädd om shellacken.
Se där ett enkelt misstag jag kunde gjort. Hade inte en tanke på juvelerna. Iofs en som är lätt att komma åt som drabbats men kunde blivit en ännu argare amatör av det hela.
Jag använder kemiskt ren bensin.Om man doppar snabbt i sprit och blåser bort direkt efteråt försvinner minimalt med shellack (enligt min erfarenhet).
Jag gör det med både balans och gånghake.
Jag läste "Brassa på med karaoke" på din nya profilbild först och blev så glad!!Haha jag pratar fortfarande om Breeze-klockan
Och ber åter om ursäkt för otydligheten
Det hade ju varit helt underbart obegripligt!!! Två pirater och "One does not simply brassa på med karaoke" så otroligt malplace i den environgen!Jag läste "Brassa på med karaoke" på din nya profilbild först och blev så glad!!
Helt underbart!!Det hade ju varit helt underbart obegripligt!!! Två pirater och "One does not simply brassa på med karaoke" så otroligt malplace i den environgen!